Beste lezer,
Ik wil graag mijn ervaring delen van mijn recente verblijf in Hotel Badhotel in Nederland. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en verzorgd door het attente en vriendelijke personeel. De locatie van het hotel was perfect, met prachtige landschappen en gemakkelijke toegang tot lokale bezienswaardigheden.
De kamers waren comfortabel en voorzien van moderne voorzieningen, waardoor ik me meteen thuis voelde. Het restaurant bood heerlijke gerechten en de sfeer was warm en uitnodigend. Ik was ook onder de indruk van de fitnessruimte, die goed uitgerust was en mij i..
Groepsovernachting geboekt. Vriendelijke medewerkers, maar sleuteluitgifte verliep niet zo gestructureerd. Ruime en schone kamers, prima zwembad en veel ruimte om als groep gezamenlijk ontbijt en diner te kunnen gebruiken. Parkeergeld is ruim en de sfeer in het hotel en aan de bar is gewoon goed. Chef-Kok kwam buurten voor een praatje en informeerde naar het eten. Dat is op prijs gesteld. Uitchecken verliep prima! Er is meegedacht waar koffers te plaatsen en hoe te laden in de bus. Al met al een prettig verblijf. Voor de kinderen die mee waren was het aanbod faciliteiten wat beperkt, maar dat ..
Ik ben in Augustus '22 op vakantie geweest naar Bodrum en ben hierbij verbleven in Ayaz Aqua Beach hotel. Bij aankomst op het vliegveld goed begeleid naar de transfer en wij werden als eerst afgezet na een klein half uurtje. Bij aankomst in het hotel ging inchecken makkelijk en waren de werknemers erg vriendelijk. De kamer was schoon, wel wat stoffig en de airco lekte maar dit is dezelfde dag nog opgelost. Het eten was voor de prijs prima, niet erg hoge kwaliteit maar wel lekker en voldoende keuze. Wel werd er elke dag hetzelfde geserveerd dus voor langere reizen is dit misschien niet het..
De ligging van het hotel is top. Het hotel ligt heel centraal voor verschillende bezienswaardigheden. Het ligt bij verschillende ambassades waardoor er controle/beveiliging in de buurt is door de politie. Dit gaf een veilig gevoel.
Het ontbijt is goed en elke dag iets anders. Personeel is vriendelijk en wil je graag helpen als je vragen hebt of goede tips voor het eten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Ons matras was behoorlijk hard, dit sliep niet al te fijn. De douche was luxe echter was niet altijd het water warm, hierdoor ook wel eens onder een koud/lauwe douche gestaan. Desonda..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..