We hadden iberostar geboekt vanwege goede ervaringen met deze keten. Only adult en een superiorkamer. Nou ik raad dit hotel ten zeerste af. Smerige kamer. Er hing een putlucht op de kamer en het was er vochtig. De bedden zagen er heel smerig uit. Dan nog maar niet te spreken over de badkamer. Ging bijna over mijn nek wat een gore bedoening. De lampenkappen waren beschimmeld de gordijnen hingen aan enkele haakjes. De koelkast was een bink roest en ik weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen maar alle meubels waren beschadigd. Vloertegels, hoe is het mogelijk, waren kapot. Er was geen licht ..
Beste lezer,
Ik wil graag mijn ervaring delen van mijn recente verblijf in Hotel Badhotel in Nederland. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en verzorgd door het attente en vriendelijke personeel. De locatie van het hotel was perfect, met prachtige landschappen en gemakkelijke toegang tot lokale bezienswaardigheden.
De kamers waren comfortabel en voorzien van moderne voorzieningen, waardoor ik me meteen thuis voelde. Het restaurant bood heerlijke gerechten en de sfeer was warm en uitnodigend. Ik was ook onder de indruk van de fitnessruimte, die goed uitgerust was en mij i..
Het hotel Royal Dragon is fantastisch; het voorziet in al je wensen wanneer je een zonvakantie, all-inclusive, aan het strand, glijbanen, wellness en luxe zoekt. De kamers zijn ruim (en passend in de stijl van de naam Royal Dragon) ingericht.
De kinderen waren heel enthousiast over de glijbanen en de zwembaden. Wij hadden een kamer met een vide, dit vonden wij erg fijn. Geeft toch een beetje space.
Het eten is erg goed en afwisselend. Natuurlijk zie je weleens dezelfde dingen terug komen maar dat vinden wij geen enkel probleem. Als we telkens wat anders zouden willen eten, zouden we geen A..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..
ik verbleef onlangs in Hotel Utrecht en mijn ervaring was absoluut geweldig. Het hotel straalt een warme en gastvrije sfeer uit, en het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Mijn kamer was eenvoudig maar comfortabel, met alle basisvoorzieningen die ik nodig had voor een aangenaam verblijf. Het bed was zacht en gezellig, en ik had een goede nachtrust. Het was ook leuk om een bureau te hebben waar ik kon werken en een eigen badkamer met een schone en goed functionerende douche.
Het ontbijt in het hotel was heerlijk. Er was een ruime keuze aan vers brood, ontbijtgranen, frui..