ik verbleef onlangs in Hotel Utrecht en mijn ervaring was absoluut geweldig. Het hotel straalt een warme en gastvrije sfeer uit, en het personeel was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam.
Mijn kamer was eenvoudig maar comfortabel, met alle basisvoorzieningen die ik nodig had voor een aangenaam verblijf. Het bed was zacht en gezellig, en ik had een goede nachtrust. Het was ook leuk om een bureau te hebben waar ik kon werken en een eigen badkamer met een schone en goed functionerende douche.
Het ontbijt in het hotel was heerlijk. Er was een ruime keuze aan vers brood, ontbijtgranen, frui..
We hadden iberostar geboekt vanwege goede ervaringen met deze keten. Only adult en een superiorkamer. Nou ik raad dit hotel ten zeerste af. Smerige kamer. Er hing een putlucht op de kamer en het was er vochtig. De bedden zagen er heel smerig uit. Dan nog maar niet te spreken over de badkamer. Ging bijna over mijn nek wat een gore bedoening. De lampenkappen waren beschimmeld de gordijnen hingen aan enkele haakjes. De koelkast was een bink roest en ik weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen maar alle meubels waren beschadigd. Vloertegels, hoe is het mogelijk, waren kapot. Er was geen licht ..
Mooi hotel en .ligt centraal als je bv n paar dagen naar Amsterdam wilt gaan,maar ook als je met t vliegtuig weggaat.Je gaat dan uitgerust op vakantie.Of bij terugkomst kun je hier heerlijk vertoeven.
Kamers zijn ruim ingericht en netjes.Je bepaalt zelf of ze je kamer mogen komen poetsen.
T ontbijtbuffet is n echte aanrader en heeft voor ieder wat.Er wordt goed rekening gehouden met mensen buiten NL.
Beslist de moeite waard om hier eens te blijven slapen.
Je wordt gratis met de shuttle naar Schiphol gebracht waar ze je ook weer gratis oppikken.Vanuit Schiphol pak je de trein naar t centrum..
Ruim opgezet park, gericht op families met (kleine) kinderen. Veel speeltuinen in de directe omgeving. Een mooi zwembad. ondanks dat er veel huisjes bezet waren in deze periode, hebben we niet het gevoel gehad dat het er "massaal" druk was. Leuke eetgelegenheden, met als toppunt restaurant "Grillo". Daar kwam een robot aan tafel langs om patat en brood te brengen; voor de kinderen een leuke ervaring.
De bungalows zijn zeer ruim en over het algemeen goed schoon. ( sanitair, keuken) In de slaapkamers wel behoorlijk wat stofvlokken, maar niet zo erg om de vakantie ..
Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..