We hadden iberostar geboekt vanwege goede ervaringen met deze keten. Only adult en een superiorkamer. Nou ik raad dit hotel ten zeerste af. Smerige kamer. Er hing een putlucht op de kamer en het was er vochtig. De bedden zagen er heel smerig uit. Dan nog maar niet te spreken over de badkamer. Ging bijna over mijn nek wat een gore bedoening. De lampenkappen waren beschimmeld de gordijnen hingen aan enkele haakjes. De koelkast was een bink roest en ik weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen maar alle meubels waren beschadigd. Vloertegels, hoe is het mogelijk, waren kapot. Er was geen licht ..
De ligging van het hotel is top. Het hotel ligt heel centraal voor verschillende bezienswaardigheden. Het ligt bij verschillende ambassades waardoor er controle/beveiliging in de buurt is door de politie. Dit gaf een veilig gevoel.
Het ontbijt is goed en elke dag iets anders. Personeel is vriendelijk en wil je graag helpen als je vragen hebt of goede tips voor het eten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Ons matras was behoorlijk hard, dit sliep niet al te fijn. De douche was luxe echter was niet altijd het water warm, hierdoor ook wel eens onder een koud/lauwe douche gestaan. Desonda..
Mooi hotel en .ligt centraal als je bv n paar dagen naar Amsterdam wilt gaan,maar ook als je met t vliegtuig weggaat.Je gaat dan uitgerust op vakantie.Of bij terugkomst kun je hier heerlijk vertoeven.
Kamers zijn ruim ingericht en netjes.Je bepaalt zelf of ze je kamer mogen komen poetsen.
T ontbijtbuffet is n echte aanrader en heeft voor ieder wat.Er wordt goed rekening gehouden met mensen buiten NL.
Beslist de moeite waard om hier eens te blijven slapen.
Je wordt gratis met de shuttle naar Schiphol gebracht waar ze je ook weer gratis oppikken.Vanuit Schiphol pak je de trein naar t centrum..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..
Leuk goed hotel, eten moet je van houden voornamelijk rusisch eten ligging van het hotel geweldig meteen aan de zee goed toegangelijk ook voor mensen met een rolstoel ook was er drinkvoorziening aanwezig bij het strand en kon je hier heerlijk turks eten halen een echte aanrader tip doe slippers aan het zand is extreem heet aan de voeten veiligheid voor spullen helemaal top je kunt je spullen met gerust hard even laten liggen vriendelijkheid personeel redelijk ligt eraan wie je voor je hebt voor de rest zeer stuk kwam moeilijk een lag vanaf kwaliteit van bed licht eraan wat je gewend bent ver..