Mijn verblijf in het Hotel was absoluut heerlijk en een hoogtepunt van mijn vakantie. Het personeel was uitzonderlijk gastvrij en efficiënt, waardoor ik me onmiddellijk thuis voelde. De kamer was comfortabel en goed onderhouden, met een serene sfeer die perfect was om na een lange dag ontspannen.
Het eten in het hotel was voortreffelijk, met een verscheidenheid aan gerechten die zowel lokaal als internationaal waren, allemaal even smakelijk bereid. De faciliteiten, waaronder een zwembad en een fitnesscentrum, waren van topniveau en goed onderhouden.
Over het geheel genomen biedt het hot..
Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..
Hotel Central Palace Taksim, is een goed maar wat gedateerd stadshotel met ruime kamers en Turks kahvalti. Gelegen in het hart van het Europees district.
Druk, drukker, drukst is de beste manier om Istanbul - Constantinopel te beschrijven. Oost ontmoet West in deze stad van tradities en architectuur. Aan prachtige, spectaculaire gebouwen geen gebrek. Uitschieters waren toch wel een bezoek aan het Topkapipaleis en het Dolmabahcepaleis.
Ook een rondvaart bij zonsondergang op de Bosporus is zonder meer adembenemend mooi.
De beste manier om Istanbul te verkennen blijft te voet, gezien deze ..
Heerlijk in dit hot4el verbleven.Alleen er stond dat het pas gerenoveerd was maar dat was inmiddels al meer dan 5 jaar geleden.Achterstallig onderhoud was er inmiddels wel weer.Onze kamer had een lekkage bij de airco waardoor er schimmel zat.Gemeld bij receptie en dit werd meteen opgeknapt en schoongemaakt.Beddenlinnen werd netjes verschoont alleen kregen we kapotte lakens.Melding gemaakt en we kregen schone mee die we dan zelf wel effe op het bed legde want dat vonden we kleine moeite anders had housekeeping moeten komen.Helaas waren die lakens ook kapot.Maar uiteindelijk toch hele gekregen.H..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..