De ligging van het hotel is top. Het hotel ligt heel centraal voor verschillende bezienswaardigheden. Het ligt bij verschillende ambassades waardoor er controle/beveiliging in de buurt is door de politie. Dit gaf een veilig gevoel.
Het ontbijt is goed en elke dag iets anders. Personeel is vriendelijk en wil je graag helpen als je vragen hebt of goede tips voor het eten. De kamers zijn van alle gemakken voorzien. Ons matras was behoorlijk hard, dit sliep niet al te fijn. De douche was luxe echter was niet altijd het water warm, hierdoor ook wel eens onder een koud/lauwe douche gestaan. Desonda..
Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..
Wij hebben nog nooit zo'n smerig huisje gehad. Mijn moeder heeft de eerste dag alleen maar schoongemaakt. Alles was stoffig en leek lange tijd niet schoongemaakt te zijn.
Na een aantal keren douchen(met nauwelijks water) was de vloer nog steeds vies.
De douchekrukjes en wc beugels waren te vies om te gebruiken. Magnetron vies, afzuigkap en lampen grijs van stof.
Gore stinkvijver voor het huisje. Toilet spoelt na 3x nog steeds papier niet weg.
Geschikt voor mindervaliden?! Het pad is ongelijk, loopt niet om het gehele huisje heen. Je kunt niet eens fatsoenlijk met een rollator/rolstoel..
Beste lezer,
Ik wil graag mijn ervaring delen van mijn recente verblijf in Hotel Badhotel in Nederland. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en verzorgd door het attente en vriendelijke personeel. De locatie van het hotel was perfect, met prachtige landschappen en gemakkelijke toegang tot lokale bezienswaardigheden.
De kamers waren comfortabel en voorzien van moderne voorzieningen, waardoor ik me meteen thuis voelde. Het restaurant bood heerlijke gerechten en de sfeer was warm en uitnodigend. Ik was ook onder de indruk van de fitnessruimte, die goed uitgerust was en mij i..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..