We hadden iberostar geboekt vanwege goede ervaringen met deze keten. Only adult en een superiorkamer. Nou ik raad dit hotel ten zeerste af. Smerige kamer. Er hing een putlucht op de kamer en het was er vochtig. De bedden zagen er heel smerig uit. Dan nog maar niet te spreken over de badkamer. Ging bijna over mijn nek wat een gore bedoening. De lampenkappen waren beschimmeld de gordijnen hingen aan enkele haakjes. De koelkast was een bink roest en ik weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen maar alle meubels waren beschadigd. Vloertegels, hoe is het mogelijk, waren kapot. Er was geen licht ..
Het hotel Royal Dragon is fantastisch; het voorziet in al je wensen wanneer je een zonvakantie, all-inclusive, aan het strand, glijbanen, wellness en luxe zoekt. De kamers zijn ruim (en passend in de stijl van de naam Royal Dragon) ingericht.
De kinderen waren heel enthousiast over de glijbanen en de zwembaden. Wij hadden een kamer met een vide, dit vonden wij erg fijn. Geeft toch een beetje space.
Het eten is erg goed en afwisselend. Natuurlijk zie je weleens dezelfde dingen terug komen maar dat vinden wij geen enkel probleem. Als we telkens wat anders zouden willen eten, zouden we geen A..
Leuk hotel, heeft echt heel wat aandacht nodig dit aankomend jaar wordt het gerenoveerd wat ik zelf echt wel nodig vind. Buiten bad is wel al gerenoveerd we hebben ons erg goed vermaakt goed vriendelijk personeel. Dit maakte de ongezellige oude kamers we wat beter gelukkig, het eten en drinken bij de bufferen was erg goed en heel veel keuze, tussen tijds kon je alleen dingen eten die al heel lang onder de lamp lagen. Buiten de tijden kreeg je alleen een cola uit een tap dit was gewoon puur water met 36 ijsklontjes. Toch met deze minpunten echt wel een hele leuke vakantie gehad en we zouden het..
Dit hotel H Top Royal in Lloret de Mar is zijn 4 sterren absoluut niet waard.
Ontbijt was prima, kan je ook weinig aan verpesten. De lunch en het diner waren echt slecht te noemen.
Altijd lauw, en halfgaar eten. Haast elke dag hetzelfde eten.
Zelfs het personeel was hier erg ontevreden over, zij aten er alleen wat patat, broodje, of fruit.
Dat zegt genoeg toch!! Chagrijnig personeel, geen kleedhokje of toilet bij het zwembad.
Vieze borden, en kopjes bij het buffet. Er waren gasten die het eten lieten bezorgen bij het hotel, die ze via internet bestelden.
Wij hadden all in. Geboekt maar..
Beste lezer,
Ik wil graag mijn ervaring delen van mijn recente verblijf in Hotel Badhotel in Nederland. Vanaf het moment dat ik aankwam, voelde ik me welkom en verzorgd door het attente en vriendelijke personeel. De locatie van het hotel was perfect, met prachtige landschappen en gemakkelijke toegang tot lokale bezienswaardigheden.
De kamers waren comfortabel en voorzien van moderne voorzieningen, waardoor ik me meteen thuis voelde. Het restaurant bood heerlijke gerechten en de sfeer was warm en uitnodigend. Ik was ook onder de indruk van de fitnessruimte, die goed uitgerust was en mij i..