Heerlijk in dit hot4el verbleven.Alleen er stond dat het pas gerenoveerd was maar dat was inmiddels al meer dan 5 jaar geleden.Achterstallig onderhoud was er inmiddels wel weer.Onze kamer had een lekkage bij de airco waardoor er schimmel zat.Gemeld bij receptie en dit werd meteen opgeknapt en schoongemaakt.Beddenlinnen werd netjes verschoont alleen kregen we kapotte lakens.Melding gemaakt en we kregen schone mee die we dan zelf wel effe op het bed legde want dat vonden we kleine moeite anders had housekeeping moeten komen.Helaas waren die lakens ook kapot.Maar uiteindelijk toch hele gekregen.H..
Fletcher Hotel-Restaurant Valkenburg Bosstr. 2-6 Valkenburg. De boeking was met een voordeelbon. Het bedrag was overigens pas bekend aan het einde van de boeking. De bijkomende kosten -> Reserveringskosten €5, 4-sterrentoeslag €10 en ontbijt. We waren bijna net zoveel kwijt als een boeking zonder voordeelbon. Waar die 4-sterrentoeslag vandaan komt is ons onduidelijk. De kamer was echt geen 4-sterren. De kamer was zo klein dat het 2-persoonsbed tegen de muur moest staan en er geen nachtkastjes bij geplaatst konden worden. Badkamer was zo klein dat er alleen voldoende bewegingsruimte was ..
Ik wil graag het Sandy Beach Hotel aanbevelen voor uw volgende vakantie. Dit hotel biedt een onvergetelijke ervaring aan gezinnen die op zoek zijn naar een geweldige vakantie. Het hotel heeft een ideale ligging, met directe toegang tot een prachtig zandstrand en de oceaan. Het is de perfecte plek om te genieten van de zon, het geluid van de golven en de frisse zeelucht.
Wat het Sandy Beach Hotel echt onderscheidt van andere hotels is de kindvriendelijkheid. Het hotel biedt tal van activiteiten voor kinderen van alle leeftijden, zoals een kinderzwembad, een speeltuin en een miniclub. Er is o..
We hadden iberostar geboekt vanwege goede ervaringen met deze keten. Only adult en een superiorkamer. Nou ik raad dit hotel ten zeerste af. Smerige kamer. Er hing een putlucht op de kamer en het was er vochtig. De bedden zagen er heel smerig uit. Dan nog maar niet te spreken over de badkamer. Ging bijna over mijn nek wat een gore bedoening. De lampenkappen waren beschimmeld de gordijnen hingen aan enkele haakjes. De koelkast was een bink roest en ik weet niet hoe mensen het voor elkaar krijgen maar alle meubels waren beschadigd. Vloertegels, hoe is het mogelijk, waren kapot. Er was geen licht ..
Ik ben in Augustus '22 op vakantie geweest naar Bodrum en ben hierbij verbleven in Ayaz Aqua Beach hotel. Bij aankomst op het vliegveld goed begeleid naar de transfer en wij werden als eerst afgezet na een klein half uurtje. Bij aankomst in het hotel ging inchecken makkelijk en waren de werknemers erg vriendelijk. De kamer was schoon, wel wat stoffig en de airco lekte maar dit is dezelfde dag nog opgelost. Het eten was voor de prijs prima, niet erg hoge kwaliteit maar wel lekker en voldoende keuze. Wel werd er elke dag hetzelfde geserveerd dus voor langere reizen is dit misschien niet het..