ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een familielid regelde een verblijf van 2 nachten voor ons en we hebben een fantastische tijd gehad in het Holiday Inn Peterborough - West, een hotel van IHG. De kamers waren zeer ruim en onberispelijk schoon, met een smaakvolle inrichting en frisse beddengoed. Het ontbijtbuffet was verrukkelijk, met een overvloed aan keuzemogelijkheden! Het personeel was attent en zorgde ervoor dat we ons helemaal op ons gemak voelden, niets was teveel gevraagd. We hebben genoten van het zwembad en de fitnessruimte, die beide uitstekend en goed onderhouden waren. Ik kan dit hotel zeker aanbevelen en kijk ernaar uit om opnieuw te verblijven. Speciale dank aan de chef voor de heerlijke omelet!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit fantastische hotel biedt werkelijk alles wat je nodig hebt en meer! De sportfaciliteiten overtreffen die van de meeste hotels en de spa is echt een pareltje. Wat ik zeker waardeerde was dat ze verschillende soorten kussens aanbieden, zodat je kunt kiezen tussen stevig of zacht. De wasvoorzieningen op de kamers waren prima, alhoewel ik denk dat de waterdruk op de derde verdieping beter zou kunnen, aangezien de douche niet heel krachtig was. De shampoo en douchegel waren echter van uitstekende kwaliteit. Het enige minpuntje was het eten in het restaurant. Ik ben vaak elders gaan eten omdat de maaltijden in het hotel niet helemaal mijn smaak waren. Een collega die de zeebaars nam, heeft daar zelfs last van gekregen, dus die heb ik maar overgeslagen! Gelukkig is er een golfbaan in de buurt, wat een perfecte manier is om de avonden door te brengen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Als je op zoek bent naar een goede nachtrust, dan is dit misschien niet de beste keuze. Ondanks het vriendelijke personeel en de schone kamers, kan het lawaai een storende factor zijn. De ramen met enkel glas laten namelijk al het geluid van de weg door. Daarnaast zorgt het verwarmingssysteem voor een constante verstoring met zijn krakende en bonzende geluiden. Na het vragen om een andere kamer, bleek het probleem zich te herhalen aan de andere kant van het gebouw. Dit hele scenario kwam nogal onhandig over.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De reden waarom ik dit etablissement beoordeel met vijf sterren is omdat het team altijd zijn best doet om eventuele problemen op te lossen. Ze geven toe wanneer ze fout zitten en compenseren dit met enorm vriendelijke service, wat het verblijf in dit hotel echt onvergetelijk maakt. Ik ben van plan hier vaker te verblijven en zal iedereen op de hoogte houden van deze geweldige ervaring. Ik raad dit hotel ten zeerste aan. Mijn dank gaat uit naar Julie, Charlie, Courtney, Henry, Jack, Ethen en alle anderen die mijn verblijf extra speciaal hebben gemaakt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens mijn recente tweedaagse verblijf in dit hotel kon ik zowel werken als ontspannen, en het was absoluut genieten. De prijs-kwaliteitverhouding was fantastisch, met uitzonderlijke klantenservice en kamers die brandschoon waren (al een beetje gedateerd). Het enige minpunt dat ik tegenkwam, was de beperkte toegang tot de spa voor kinderen. Hoewel de spa officieel open was tot 21.00 of 22.00 uur, mochten kinderen er alleen van 09.00 tot 18.00 uur in. Dit bleek te maken te hebben met openbare lidmaatschappen en de behoefte van volwassen gasten aan rustige tijd. Hoewel ik begrip heb voor het vinden van een balans, vind ik dat hotelgasten voorrang zouden moeten krijgen, vooral gezien de kleine omvang van de spa. Het beperken van publieke toegang zou de ervaring voor hotelgasten kunnen verbeteren. Ondanks dit kleine ongemak, verdient mijn hele verblijf absoluut een vijfsterrenbeoordeling. De toewijding van het hotel aan kwalitatieve service en hygiëne was overduidelijk gedurende mijn hele verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl