- Prijs / kwaliteit10
Gezellig hotel in het hartje van de stad
Sluiten
Gezellig hotel in het hartje van de stad
Fantastisch hotel op een geweldige
locatie met een geweldige manager!
De verhouding tussen prijs en kwaliteit
is in orde, maar helaas had de kamer
geen raam.
Prachtig historisch hotel met kamers
zonder ramen, wat zorgt voor een intieme
sfeer, maar ook voor een beetje
duisternis. De vriendelijke medewerkers
zorgen voor een warm welkom. Gelegen in
het bruisende hart van Manchester.
De locatie van het hotel is fantastisch,
maar de kamer liet te wensen over. Het
leek alsof er wel wat meer gestofzuigd
had mogen worden en het bed was niet erg
comfortabel. Toen we vroegen om een
andere kamer met een beter bed, kregen
we te horen dat dit niet mogelijk was,
omdat het dezelfde kamer was als waar
andere gasten over hadden geschreven.
Het ontbijt begint pas om 8 uur, dus
daar kan ik nog niets over zeggen. We
zijn hier nu al 5 dagen en voor de prijs
die we hebben betaald, hadden we wel
verwacht dat er wat renovaties zouden
zijn doorgevoerd, de kamers schoner
zouden zijn en het personeel meer
informatie zou geven over
bezienswaardigheden in Manchester, met
name over het ontbijt. Ook was er veel
lawaai in de kamer. Als ik de volgende
keer naar Manchester ga, zal ik zeker
een ander hotel kiezen.