ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Moorings

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring in de familiekamer! Het is onbegrijpelijk dat ze zo'n hoge prijs vragen voor zo'n slechte kwaliteit. De kamer was in een deplorabele staat met kapotte muren, deuren en stopcontacten, en zelfs vochtproblemen in de douche. Het was zo erg dat ik serieus overwoog om in de auto te overnachten. Gelukkig kon het ontbijt nog een beetje mijn humeur opvrolijken, maar dat was ook maar nét voldoende.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een fijne locatie voor een overnachting. De kamer was redelijk schoon en het bed was comfortabel, wat resulteerde in een goede nachtrust. Hoewel de locatie wat verouderd oogt, ligt het heel dicht bij het treinstation en viel het allemaal reuze mee, ondanks negatieve opmerkingen van anderen. Misschien had ik gewoon geluk met mijn kamer (1e verdieping aan de voorkant).

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Helaas was mijn ervaring in dit hotel niet bepaald positief. De uitstraling van het gebouw was gedateerd en versleten, hoewel het ooit een aangename plek moet zijn geweest. De kamer rook muf, er waren lelijke vlekken op het plafond, de kleine badkamer had een onaangename geur en de douche liep over. Daarnaast was de radiator kapot en bijna alle ramen waren dichtgeschilderd. Bij aankomst vroeg de receptionist om contant geld voor verschillende zaken, ondanks dat ik met mijn kaart wilde betalen. Het ontbijt was matig en sommige gerechten waren zelfs koud. Gelukkig werkte de televisie uiteindelijk, zij het met wat moeite. Het was overal stoffig en er hing een schimmelgeur in de badkamer. Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan anderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik zou dit hotel persoonlijk nooit aanraden. De inrichting was gedateerd en onze familiekamer op de begane grond liet veel te wensen over. Het tapijt leek al jaren niet schoongemaakt te zijn en er was schimmel in de badkamer. Daarnaast was het zijpaneel van het bad kapot en hing er een muffe geur in de kamer. De douche werkte ook niet naar behoren, wat resulteerde in een verbranding bij mijn man. Ik zou iedereen die een verblijf in dit hotel overweegt adviseren om verder te kijken. Deze ervaring was echt teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb een geweldige avond gehad in dit hotel! De manager gaf me een warm welkom, ondanks dat ik laat incheckte na een bruiloft. Mijn kamer was brandschoon, met frisse handdoeken en alle benodigdheden. De douche was prima en de tv had alle kanalen die ik nodig had. Ik heb heerlijk geslapen, het was erg rustig. Er was voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. Ik vind de andere reviews over dit hotel oneerlijk, gezien de betaalbare prijs en het feit dat het geen luxe hotel is. Ik zal zeker terugkomen! Ik raad aan om rechtstreeks bij het hotel te boeken om extra kosten te vermijden en flexibelere in- en uitchecktijden te hebben in vergelijking met Booking dot com.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service2

Vanwege omstandigheden buiten mijn controle heb ik mijn kamer geannuleerd binnen de annuleringstermijn. Een maand later ontdekte ik dat ze me meer hadden aangerekend dan ze aanvankelijk hadden aangegeven, ondanks dat ze me hadden teruggebeld om de annulering te bevestigen. Dit gebeurde nadat ik eigenlijk had moeten verblijven. Toen ik belde om te klagen, werd ik uitgescholden en leek het alsof er werd gesuggereerd dat ik loog. Na gesproken te hebben met het lokale toeristenbureau, vertelden ze me dat dit een veelvoorkomend probleem was naast andere kwesties, en dat het volgens hun gebruikelijke beleid onwaarschijnlijk was dat ik mijn geld terug zou krijgen. Ze adviseerden me om ofwel contact op te nemen met handhavingsinstanties of de politie, omdat dit gewicht zou toevoegen aan de steeds groter wordende lijst van klachten. BLIJF HIER NIET.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl