ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Adare

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service5

Voor de betaalde prijs was het hotel redelijk, maar eerlijk gezegd viel het een beetje tegen. We moesten een kamer delen met onze bevriende stel vanwege een lekkage in onze oorspronkelijke kamer. Het was wel grappig, maar we hadden totaal geen privacy. Het eten was typisch Engels, dus niet echt bijzonder. Gelukkig maakte Londen zelf deze reis de moeite waard. Alleen Madame Tussauds was een teleurstelling, gezien de hoge prijs voor slechts een paar wassen beelden. Echt schandalig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service3

De kamers zijn vrij krap, maar dat maakt niet veel uit aangezien je er alleen maar slaapt. Wij verbleven op de bovenste verdieping, 67 treden omhoog. Dat was behoorlijk vermoeiend na een dagje sightseeing in Londen! Helaas was de waterdruk in de douche teleurstellend en soms viel het water zelfs helemaal weg. De badkamer rook ook niet bepaald fris, een onaangename putlucht hing er. Het ontbijt was ronduit teleurstellend. Als je om tien voor negen nog om extra toast vroeg, was dat al niet meer mogelijk. Zeven sneetjes toast voor 4 volwassenen is niet bepaald genereus! Na drie dagen was de jam op en kon niet worden bijgevuld, dus was het droge toast eten geblazen. Het personeel verstond je amper als je in het Engels iets vroeg. Al met al vond ik de prijs-kwaliteitverhouding niet optimaal. Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan anderen die van plan zijn om naar Londen te gaan.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Een charmant hotel op een toplocatie! Onze kamer was ruim met een eigen badkamer, maar er zijn ook kamers met gedeelde faciliteiten beschikbaar. Het ontbijt was eenvoudig, maar voldoende en lekker. De ligging nabij metrostations en winkels is ideaal. En de prijs-kwaliteitverhouding is uitstekend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

De onvriendelijke en intimiderende hotelmanager zorgde ervoor dat ons oorspronkelijke verblijf van 4 betaalde nachten als gezin abrupt werd ingekort tot 2 nachten, nadat hij beweerde onze boeking niet te hebben ontvangen. Na de nodige perikelen en interventie van het boekingsbureau, slaagden we erin een kamer te bemachtigen tegen een extra betaling van 100 pond. Dit tweesterrenhotel bleek aanzienlijk prijzig, terwijl er in dezelfde buurt veel betere hotels te vinden zijn, zelfs met vier sterren. De kamer en badkamer waren klein, gedateerd en vervallen, zonder werkende televisie en een ontbrekende lift naar de derde verdieping. Echter, de netheid was in orde en het Engelse ontbijt was smakelijk. Al met al was de kwaliteit van het hotel zeker niet in verhouding tot de stevige prijs van 150 pond per nacht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging6
  • Service8

Ik was erg te spreken over mijn verblijf in dit hotel. De prijs was redelijk, zeker voor Londense begrippen. Het personeel was ontzettend vriendelijk en leek zelfs Duits te spreken. Het ontbijt was heerlijk en alles was goed verzorgd. De beleefdheid van het personeel viel me ook op.





© 2007-2025 ReisChecker.nl