ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Brookfield House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het parkeren bij dit hotel is niet zo eenvoudig als het lijkt. Je ontdekt pas bij aankomst en betaling dat er geen gegarandeerde parkeergelegenheid is en dat je misschien moet betalen voor openbare parkeergelegenheid. Dit zou duidelijker moeten worden gecommuniceerd bij het boeken van een kamer. En om het nog erger te maken, vond ik zelfs vuile onderbroeken op de vloer van mijn kamer. Hoe heeft de schoonmaker dat over het hoofd gezien? We vroegen ons af wat ze nog meer waren vergeten schoon te maken. Eerlijkheid is belangrijk, maar als je van plan bent om te parkeren bij het hotel, kan het zijn dat er geen plaats is!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na 22.00 uur is er geen receptie aanwezig en er is geen personeel aanwezig om laatkomende gasten te verwelkomen. Bij terugkomst op een avond rond 22.30 uur, moest ik de eigenaar bellen die me vriendelijk liet weten dat ik tot 8.00 uur de volgende dag moest wachten om toegang te krijgen tot de accommodatie. Ik moest daarom noodgedwongen een nacht doorbrengen in een ander hotel. Desondanks was ik over het algemeen tevreden met mijn ervaring in de accommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Hoewel de locatie van het hotel gunstig was gelegen, was mijn ervaring bij de receptie ronduit teleurstellend. De receptioniste leek niet alleen onbeschoft, maar ook oneerlijk. Toen we om ventilatoren vroegen bij 30 graden hitte, beweerde ze dat er geen waren, maar later bleken er wel degelijk ventilatoren aanwezig te zijn in de kamers die we wilden zien. Bovendien beweerde ze dat we de verkeerde data hadden geboekt, ondanks dat mijn boekingsbevestiging het tegendeel aantoonde. Ze weigerde haar fout toe te geven en gaf ons toen het gevoel dat ze een gunst verleende door ons de juiste kamer te geven. De kamers zelf lieten ook te wensen over, met schimmel, spinnenwebben en insecten. Het ontbijt, dat £15 per persoon kostte, was geen aanrader. Tijdens ons ontbijt werden we gestoord door onbeleefde en luidruchtige gasten die duidelijk onder invloed waren. Hoewel de ontbijtchef en serveerster vriendelijk waren, bleek later dat ze ook belast waren met het schoonmaken van de kamers. Al met al raad ik ten zeerste af dit hotel te bezoeken - het is de moeite en het geld zeker niet waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Geweldige prijs-kwaliteitverhouding! We verbleven in Taunton voor een cricketwedstrijd en waren zeer tevreden met ons verblijf. Ondanks dat we geen contact hebben gehad met het personeel, verliep alles vlekkeloos dankzij de duidelijke online instructies. De kamer was comfortabel en voldeed volledig aan onze verwachtingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Vorig jaar verbleef ik hier en dat was een positieve ervaring, voornamelijk vanwege de gunstige ligging ten opzichte van het evenement dat we bijwoonden. Onlangs moesten we echter onze reservering bijna 40 dagen van tevoren annuleren vanwege vertraging bij het verkrijgen van visa. Ik heb in het verleden meerdere malen geboekt op basis van evenementen en deze keer verliep de ervaring helaas niet soepel. De annuleringsprocedure kwam onprofessioneel over, aangezien er geen directe annuleringsmogelijkheid op de website was en het verzenden van e-mails voor annulering de enige optie was, met daarbij trage reacties. Na meerdere e-mails te hebben gestuurd om bevestiging te krijgen, ontving ik uiteindelijk een kortaf en onprofessioneel antwoord waarin zelfs gedreigd werd met het blokkeren van mijn e-mailadres. Het is belangrijk dat klanten om bevestiging vragen, zodat er een bewijs is in geval van geschillen. Hopelijk zal het management deze kwestie begrijpen en in de toekomst zorgen voor een meer attente en klantvriendelijke benadering in hun e-mailcommunicatie, ten voordele van beide partijen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl