ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gullivers

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het is beter om hier niet te verblijven. We hebben veel te veel betaald voor deze plek die totaal niet overeenkwam met de afbeeldingen online. Het was vies en rommelig, met overal achtergelaten blikjes alcohol in de gemeenschappelijke ruimte bij de ingang. Onze 18 maanden oude dochter pakte zelfs een bierblikje op. Er was geen personeel te bekennen en de kamer was duidelijk niet schoongemaakt. Handdoeken lagen op de badkamervloer, één ervan zat vol vieze vlekken waardoor we het niet konden gebruiken. Er was niemand om dit aan te melden en om een schone handdoek te krijgen. Rond 22.00 uur hoorden we een ander stel klagen over hun vieze kamer. Ze hadden blijkbaar iemand gebeld en wilden hun geld terug. Het personeel weigerde geld terug te geven of een manager te laten komen en probeerde hen naar een andere kamer te brengen, die volgens de klachten net zo slecht was. Uiteindelijk werd de manager ingeschakeld nadat de ruzie luider werd en zelfs de politie moest worden gebeld. Het bleek dat vele andere kamers in slechte staat verkeerden, net als die van ons. Als klap op de vuurpijl begon om 21.00 uur extreem harde muziek te spelen. Het leek alsof een winkelier een luidspreker vanuit zijn ingang liet spelen. Dit ging uren door, waardoor we nauwelijks konden slapen. De omgeving, hoewel dicht bij bezienswaardigheden, leek in een twijfelachtige buurt te liggen, met mensen die in hoeken hingen of drugs gebruikten op het groene plein voor het hotel. Ik voelde me echt onveilig hier. Mijn moeder verbleef in een aparte kamer op de bovenste verdieping en ik was bezorgd om haar veiligheid. Ik zou hier niet opnieuw verblijven en het zeker niet aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst merkten we meteen dat de voordeur niet op slot was. In de ontvangsthal lagen gipsplaten opgestapeld en er was geen personeel te bekennen. De kamer zelf was niet zoals verwacht - het tweepersoonsbed leek meer op twee eenpersoonsbedden die tegen elkaar waren geschoven, met een dikke matras er bovenop. Dit gaf het bed een vreemde uitstulping aan elke kant. Hoewel het bed fris was opgemaakt en de badkamer schoon was, was ik teleurgesteld omdat de kamer totaal niet leek op de frisse en schone kamers die op de website werden getoond. Hoewel ik begrijp dat Brighton een prijzige bestemming is, vond ik de kamer voor £125 te duur. Ik had verwacht meer waar voor mijn geld te krijgen. Al met al zou ik niet opnieuw in dit hotel verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Af en toe is het verstandig om de Google-recensies serieus te nemen. Onlangs boekte mijn metgezel twee eenpersoonskamers in dit hotel. De prijs was goed en de locatie was geweldig, dus we maakten ons niet te druk over perfectie. Helaas was er niemand om ons te verwelkomen bij aankomst... geen receptie, alleen een telefoonnummer en advies via WhatsApp. Tijdens kerstavond zaten we meer dan anderhalf uur in de muffe gang te wachten, zonder enige gebeurtenis. Ze boden ons aan om de kamers duurder bij hen te boeken, maar we besloten om elders te boeken. Na meer dan 3 uur kregen we plotseling een e-mail met codes, maar we zaten toen al op onze kamers in een ander hotel. Wat valt er nog te zeggen? Het maakt me eigenlijk niet uit of het de fout van Check24 was of van het hotel... ze werken samen en we hadden daar geboekt terwijl er kamers beschikbaar waren. De hele gang van zaken was gewoon onaanvaardbaar! Tijdens het wachten had ik anderhalf uur de gelegenheid om te genieten van de bedompte geur van het tapijt en om wat foto's door het gebouw te maken. Veel plezier met die foto's! P.S.: we vroegen een andere gast naar zijn mening. Die persoon klaagde emotioneel over de sanitaire voorzieningen. Zelf waren we niet eens in een kamer beland. Het lijkt erop dat er gedeelde douches en toiletten zijn.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De locatie van dit hotel is ideaal, met een heerlijk ontbijt. Helaas was de kamer wat aan de warme kant en was er veel lawaai, wat afbreuk deed aan de ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik ben opgelucht dat ik niet in dit hotel heb verbleven. Het begon al vanaf het reserveren stroef te lopen. Er was niemand bij de receptie en ondanks dat er werd beloofd dat er iemand aan kwam, heb ik na een uur nog steeds geen teken van leven gezien en ben ik uiteindelijk maar vertrokken. Toen ik belde met de klantenservice leek het alsof ik te maken had met een callcenter waar niemand echt wist waar ze mee bezig waren. Er waren moeilijkheden met het spellen van mijn naam en ik moest mijn boekingsnummer wel vijf keer herhalen. Het voelde allemaal erg amateuristisch aan. Het enige positieve was de vriendelijke klusjesman, maar zelfs hij leek niet goed op de hoogte te zijn. Mijn advies: vermijd dit hotel. Het is zonde van je geld en, zoals anderen al hebben opgemerkt, de reclame is misleidend. Bovendien is het ook nog gevaarlijk, aangezien iedereen zomaar in en uit kan lopen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl