ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Amsterdam

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Verschrikkelijke ervaring. De badkamer was een schimmelige nachtmerrie, onveilig met elektriciteit en kapotte lampen. De dekbedovertrekken waren niet schoon en het laminaat was ook beschadigd. De receptie was geen hulp, en ondanks het boeken van ontbijt, werd er geen eten geserveerd. Ik geef ze één ster, maar ze verdienen die nog niet eens. Echt waardeloos! Het is jammer dat ik geen foto's kan delen, anders had ik dat zeker gedaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het onderhoud is verwaarloosd en laat te wensen over. Er ontbreekt een douchekop. De mokken zijn onsmakelijk. Het tapijt zit vol met haren en stof. Bij harde wind komt er stof en tocht naar binnen. Zeker geen aanrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient echt geen ster. De kamer voelde als een sauna door al het vocht en de muren waren gewoon vies plakkerig. De badkamer leek alsof het al jaren niet schoongemaakt was met schimmel die er gewoon op zat te broeien. De foto's die ik heb genomen zijn uit kamer 25, op de vijfde verdieping waar de lift ook nog eens niet werkte. Echt belachelijk! Ik heb meteen een klacht gestuurd en ik hoop oprecht dat hier iets tegenover staat, want dit kan écht niet door de beugel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling! De enige pluspunt was de gunstige locatie, op slechts 2 minuten van het metrostation. Onze ervaring in kamer 10 was een regelrechte nachtmerrie: bedden op de grond, een hobbelige vloer, plakband op de tv, schimmel in de badkamer, een wc die niet goed doorspoelde, beschadigde muren, een muffe geur, kasten die uit elkaar vielen en spinnenwebben overal. Het personeel kon ons niet helpen en er waren geen andere kamers beschikbaar of restitutie mogelijk. Na herhaaldelijk klagen bij booking.com kregen we uiteindelijk een andere kamer, nummer 20. Hoewel het nog steeds niet perfect was, was het een enorme verbetering. Een hard bed, losse planken onder het tapijt, een lekkende douchekop, verstopte afvoer in de douche, scheve wc-bril, geen laden in de kasten, zeer gehorig en een rioollucht in de gang. Bovendien genoten onze buren blijkbaar van hun verblijf, tot wel drie keer toe... Het gebrek aan een lift maakte de ervaring nog zwaarder, met een schuine trap als enige optie. Het personeel was vrijwel onzichtbaar, alleen aanwezig bij het in- en uitchecken. Na het vragen via de app om extra handdoeken voor drie personen, vonden we uiteindelijk een zak met schone handdoeken in de gang, aangezien er geen in onze kamer waren gebracht. Voor wie op zoek is naar een hotel: vermijd deze nachtmerrie en ga ergens anders naartoe!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een regelrechte teleurstelling! Wie een reis naar Londen plant, kan beter een ander verblijf uitkiezen.

Melden


Reisperiode: december 2019

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging8
  • Service7
  • Kindvriendelijkheid7
  • Verzorging7
  • Voorzieningen8

Fijn hotel gelegen in het centrum van Londen maar tegeljjkertijd toch in een rustige straat en dichtbij een metrostation. Ideaal om tot rust te komen en gedurende de dag uitstapjes te maken. Klantvriendelijk personeel bovendien. Ik beveel het dan ook van harte aan iedereen aan.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl