ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Oban

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

We werden pas om 14.00 uur toegelaten tot het hotel, omdat het personeel je niet eerder binnenlaat dan de vroegste inchecktijd. De kamer was heel eenvoudig en bevond zich helemaal bovenin het gebouw, met een gat in het plafond van de badkamer, zeer lage waterdruk en een badkamerlamp die niet uit wilde. De decoraties waren erg gedateerd en er lag zelfs een oude tandenborstel van een vorige gast onder het bed. En tot slot, bedwantsen. Ik ben overal op mijn armen en benen gebeten en ben nu bang dat we ze mee naar huis hebben genomen. Zou hier nooit meer verblijven en zou actief mensen afraden om dit hotel te overwegen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik vergat mijn laptop in mijn accommodatie en probeerde de hele ochtend te bellen vanaf 09.00 uur, maar kreeg geen gehoor. Ook mijn sms'jes naar booking.com werden niet beantwoord. Ik hoop dat deze beoordeling met één ster helpt om mijn laptop terug te krijgen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De ervaring was redelijk, de kamer was netjes. Het personeel was beleefd, maar we werden verrast door een extra contante betaling (ongeveer £20) omdat we ongeveer een uur later incheckten. Dit moesten we halen bij een Geldautomaat verderop, aangezien het al 23:00 was volgens het derdenboekingsagentschap, maar wij arriveerden net na 22:00. Op de deur stond ook aangegeven dat inchecken tot 22:00 mogelijk was, wat enige verwarring veroorzaakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik besloot te boeken via Booking.com en koos voor een optie met gratis annuleren en geen betaling tot 5 dagen voor mijn verblijf, dat wil zeggen 9 dagen na de boeking. Echter, tot mijn verrassing werd mijn kaart meteen belast voor het volledige bedrag. Ik reisde van Londen naar Eastbourne met de trein op Paaszondagavond, wetende dat er altijd kans is op vertragingen of technische problemen. Voordat ik arriveerde, informeerde ik zorgvuldig over het inchecken na 22:00 uur. Er werd me verteld dat ik £ 20 extra moest betalen, maar later bleek dat er tot 1 mei geen personeel ter plaatse zou zijn. Het inchecken moest dus op afstand gebeuren, aangezien er geen permanente receptie was. Het voelde meer als een Airbnb-accommodatie dan een traditioneel hotel, zonder 24-uurspersoneel om te helpen bij eventuele problemen zoals lawaaierige gasten of vervelende situaties.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Voor wat ik betaalde, was mijn verblijf fantastisch! Ik kreeg een ruime, stille en schone kamer met een eigen kleine badkamer, compleet met een grote erker die een prachtig uitzicht bood op de boulevard en de zee. Er was genoeg parkeergelegenheid 24/7 beschikbaar recht voor de deur, en dit alles voor een zeer betaalbare 'hotel'-prijs van slechts 2,20 GPB per dag met een speciaal parkeerticket. Het enige minpuntje was dat de lift op dat moment niet werkte, maar er wordt gelukkig aan gewerkt om het probleem snel op te lossen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl