ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Royal Norfolk

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het hotel is erg mooi, maar een beetje gedateerd. Desondanks is het heerlijk en schoon. Ze zorgen er ook voor dat de kamer elke dag wordt opgeruimd.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Grote waardering voor de medewerkers Kasia en Rafal! De locatie van het hotel biedt een prachtig zeezicht en straalt een serene ambiance uit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Een fantastische ligging aan de kust, dicht bij de pier, maakt dit grote hotel een lust voor het oog. Onze kamer bood een prachtig uitzicht op de zee en het personeel was over het algemeen vriendelijk. Tijdens ons verblijf was parkeren gratis, wat een groot pluspunt was. Het enige minpuntje was het ontbijt, dat een beetje aan de flauwe kant was. Maar al met al hadden we verder geen klachten. Na ons verblijf kregen we echter onverwachts een boete voor parkeren, ondanks dat we onze auto bij aankomst hadden geregistreerd bij de receptie. Gelukkig was het telefoontje naar het hotel genoeg om dit recht te zetten. Ze hebben de benodigde gegevens genoteerd en verzekerden ons dat de boete geannuleerd zou worden, wat gelukkig ook gebeurde.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een verblijf van 4 nachten met begeleiding van DJ THOMAS was een absolute topervaring. Tijdens ons verblijf genoten we van heerlijke maaltijden en uitstekende service, vanaf het moment van aankomst tot aan ons vertrek. Het personeel was fantastisch en ik zou niet aarzelen om deze vakantie aan anderen aan te raden. Als ik de kans krijg, zou ik hier zeker weer verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ontvangst van dit hotel is gezellig en de zitgedeeltes, eetgelegenheid en bar hebben duidelijk een update gekregen. Echter, een klein minpuntje is dat de bar zich bij de receptie bevindt, waardoor je vanuit de entertainmentlounge steeds heen en weer moet lopen om een drankje te halen. De kamers hebben dringend een opknapbeurt nodig, vooral de badkamers. Onze douchecabine had problemen met de deuren die van de rails gleden en de Franse deuren waren lastig te sluiten. Het hele raamwerk leek versleten en aan vervanging toe te zijn. Hoewel het receptie- en barpersoneel vriendelijk was, liet een deel van het bedienend personeel een minder prettige houding zien. Helaas was de dienstverlening in het restaurant ook teleurstellend. Mijn man heeft een speciaal dieet vanwege medische redenen, waar het hotel van op de hoogte was. Toch leek het elke avond een uitdaging te zijn om een geschikte maaltijd voor hem te krijgen. Het eten was over het algemeen van matige kwaliteit en velen van ons gezelschap waren hier ook niet tevreden over. Uiteindelijk besloten we om op onze laatste avond ergens anders te dineren, waar we wel vriendelijk en respectvol behandeld werden en heerlijk hebben gegeten. Al met al is dit geen hotel waar we nogmaals zouden verblijven.



© 2007-2025 ReisChecker.nl