ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel La Reserve

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldig hotel! We kregen een gratis upgrade naar een dubbele kamer en werden verrast met heerlijke traktaties op onze kamer. Het ontbijt was voortreffelijk. Het enige minpuntje was dat sommige medewerkers in de bediening opvallend weinig ervaring leken te hebben, vooral tijdens de avonddienst in het restaurant La Rigue. Desondanks was het een fantastische ervaring en zeker een bezoekje waard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Recentelijk heeft dit hotel een complete renovatie ondergaan en ik moet zeggen dat zowel de entree als de kamers er prachtig uitzien. Helaas laat de service echter te wensen over en voldoet zeker niet aan de standaard van vijf sterren. De bediening tijdens het ontbijt bestaat uit jonge, onervaren studenten die regelmatig bestellingen vergeten of verkeerd opnemen, wat bij ons tot twee chaotische ochtenden heeft geleid. Toen ik hierover mijn beklag deed bij de restaurantmanager, Marco, wees hij simpelweg op het feit dat het om studenten gaat en dat dit nu eenmaal zo is. Zijn klantonvriendelijke reactie was ongekend in mijn ervaring. Ik had op professionele wijze een oplossing verwacht, maar in plaats daarvan liepen we uiteindelijk teleurgesteld het restaurant uit om elders te gaan ontbijten. Hoewel het hotel prachtig is, kan ik niet zeggen dat de prijs van de kamers gerechtvaardigd is gezien de ondermaatse service en houding van het personeel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel verdient echt geen vijf sterren, zeker niet gezien de prijs die je ervoor betaalt. De service laat te wensen over en het geluidsniveau binnen het hotel is echt storend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Meestal ben ik niet iemand die snel een review schrijft, maar ik wil toch even mijn ervaring van afgelopen weekend delen. Ondanks de prachtige uitstraling van het hotel en de kamers, was ik teleurgesteld in de service en het ontbijt. We hadden twee kamers geboekt met tussendeur voor de kinderen, maar ondanks herhaalde verzoeken bleef deze gesloten tot 's avonds. Het ontbijt om 9 uur was een flinke domper; er werd droog meegedeeld dat er geen tafel voor vier beschikbaar was en we alleen aan de bar konden zitten. Er werd geen moeite gedaan om een oplossing te vinden, zelfs niet wanneer er wel tafels vrijkwamen. De kwaliteit van het ontbijt stond ook niet in verhouding tot de prijs. Kortom, er valt nog veel te verbeteren in dit hotel. Erg jammer.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Helaas was onze ervaring niet helemaal wat we hadden verwacht. Bij het inchecken kregen we te horen dat we een waarborg van €400 moesten betalen, terwijl dit nergens vermeld stond bij de boeking of op de website. Toen we wat later aankwamen rond 18:40 uur en nog wilden gaan zwemmen, bleek het zwembad al te sluiten om 19:00 of 20:00 uur, wat behoorlijk vroeg is voor een hotel van vijf sterren. Normaal gesproken sluit het zwembad pas rond 22:00 uur, zodat gasten die na 18:00 uur arriveren ook nog van het zwembad kunnen genieten. De volgende ochtend vroeg ik bij de receptie of we na het uitchecken om 11:00 uur nog gebruik mochten maken van het zwembad, maar ook dat was niet toegestaan. Ik vind dat gasten die een nacht hebben verbleven in het hotel toch moeten kunnen genieten van de faciliteiten, ook na het uitchecken. Deze ongebruikelijke regeling in het hotel was teleurstellend. Het is geen aanrader als je rustig wilt genieten. Je moet vroeg uitchecken en alles gaat heel snel, wat meer geschikt lijkt voor gehaaste personen dan voor gasten die willen ontspannen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl