ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Malmaison

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Samen met wat vrienden ben ik naar deze plek gegaan voor een brunch zonder flesjes. Het was een geweldige ervaring! Onze ober, Matt, was ontzettend attent en zorgzaam, altijd met een glimlach op zijn gezicht en zorgde ervoor dat iedereen niets tekortkwam. Het eten was subliem, vooral het kipgerecht dat we hadden was werkelijk verrukkelijk. Ik kan deze plek zeker aanraden en ik kijk er al naar uit om snel weer terug te gaan.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit is mijn vaste stopplek en ik zou nergens anders willen verblijven. Het personeel is ontzettend gastvrij en deskundig, met een professionele instelling. De kamers worden uitstekend verzorgd en voldoen aan hoge normen. De cocktailbar is uitgebreid en de drankjes worden met veel zorg bereid en geserveerd. Bovendien is er een leuke extra: als je meer dan één nacht blijft, kun je een opgeruimde kamer inruilen voor 2 gratis cocktails aan de bar. Ter ere van de verjaardag van mijn vrouw kregen we een kamerupgrade en 2 gratis drankjes van het receptiepersoneel. Een groot dankjewel aan het hele team voor een onvergetelijk verblijf ⭐️⭐️⭐️⭐️⭐️

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Diep teleurgesteld - niet zoals verwacht Gewoonlijk schrijf ik geen reviews, maar deze ervaring moest ik wel delen. Ik had via Booking.com een Club Deluxe Kamer geboekt, maar bij aankomst in het hotel kreeg ik te horen dat er enkel een Tweepersoonskamer met 2 Aparte Bedden beschikbaar was. Ondanks mijn bevestiging van de Club Deluxe Kamer, nam het check-in personeel geen verantwoordelijkheid en verwees me naar Booking.com alsof zij de schuldige waren. Dit voelde niet juist aan. Ik herinnerde het hotelpersoneel eraan dat Booking.com slechts een tussenpersoon is die gasten met hotels verbindt en commissie rekent. Uiteindelijk betaalde ik het hotel en verwachtte ik de kamer die ik geboekt had. Een gastvrij hotel zou op zijn minst hebben geprobeerd het probleem op te lossen. In plaats daarvan kreeg ik een kleinere kamer en moest ik nog steeds de prijs voor de Club Deluxe Kamer betalen. De kamer zelf was een tegenvaller: de afzuigkap werkte niet en de kasten waren versleten. Niet het luxueuze verblijf waarop ik had gehoopt. Hoewel ze een late check-out aanboden, moest ik de huishouding vragen om de geluiden in de gang te verminderen terwijl ik wilde rusten. Eerlijk gezegd, als ik had geweten dat de kamer die ik had geboekt niet beschikbaar zou zijn, had ik elders geboekt. Ik verliet het hotel teleurgesteld door het gebrek aan zorg en verantwoordelijkheid. Geen ervaring die ik zou willen herhalen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Positieve punten. De prijs was aantrekkelijk, vergelijkbaar met Travelodge aan de overkant, maar van betere kwaliteit. De kamer was mooi ingericht met een enorm comfortabel bed. Alles was schoon en luxe. De kamer was ruim en de douche was geweldig. Het personeel was vriendelijk en de omgeving was prachtig. Verbeterpunten. Ik had online geboekt en vooraf betaald, wat handig was. Echter, het werd ingewikkeld toen ze belde om te vragen of ik alleen zou komen, omdat ze per abuis iemand aan mijn boeking hadden toegevoegd en extra kosten wilden rekenen. Het lukte om dit op te lossen, maar waarom moest het zo compliceren? Er waren ook wat problemen met de tv en de prijs van een biertje in de bar was buitensporig hoog. De locatie was lawaaierig, met geluiden van de straat die tot laat in de nacht doorgingen, en het hotel zelf was vroeg in de ochtend al levendig. Al met al... beter dan de gemiddelde hotelketen en gunstig gelegen. Comfortabel en schoon, maar als je een drankje wilt, zijn er genoeg uitstekende pubs op vijf minuten loopafstand.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De bar straalde een warme sfeer uit, al hadden we geen overnachting geboekt.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl