ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel New Bath

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers zijn prachtig en brandschoon, met een gezellige stand-alone verwarming die de kou snel verdrijft. Het bed is alsof je op een wolkje slaapt, heerlijk comfortabel. Het personeel is vriendelijk en hulpvaardig, en de spa is een heerlijke plek om te ontspannen. Maar dan... het diner. Het brood dat geserveerd werd leek meer op beton dan op een smakelijke starter, onmogelijk te snijden zelfs met een mes. Het hoofdgerecht was redelijk, maar de prijs van £60,00 was te hoog gegrepen voor wat we kregen. Het ontbijt kostte £15,00 per persoon en was een grote teleurstelling. Zelfs een fatsoenlijke kop thee of koffie leek te veel gevraagd. We besloten dat het de moeite niet waard was en sloegen het de volgende dag over. Ondanks de potentie om een fantastisch hotel te zijn, is er duidelijk nog veel werk aan de winkel. Op dit moment zou ik het moeilijk vinden om dit aan iemand aan te raden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een deceptie was het zeg! Mijn man en ik hadden uitgekeken naar een dag vol ontspanning in de spa, maar wat een teleurstelling was het. De zogenaamde spa stelde weinig voor; slechts twee kleine hutten met een sauna en jacuzzi die verstopt waren in een verwaarloosd hoekje van het hotel. De loungestoelen leken lukraak in de gang neergezet. Het buitenzwembad voelde ijskoud aan en de smoes dat het een 'gezondheidszwembad' was kon de slechte kwaliteit niet verhullen, het leek eerder op een gewoon zwembad dat aan de regen was overgeleverd. Alsof dat nog niet genoeg was, sloten de kluisjes in de kleedkamer niet eens. Op dat moment wilde ik het liefst in huilen uitbarsten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs hebben mijn partner en ik een weekendje weg geboekt in het New Bath Hotel and Spa. Hoewel het hotel in werkelijkheid wat verouderd leek in vergelijking met de foto's en onze kamer wat aan de frisse kant was, kunnen we over het algemeen niet klagen over onze ervaring. In plaats van te dineren in het hotelrestaurant, kozen we ervoor om in een nabijgelegen pub te eten vanwege de betaalbaardere prijzen, dus ik kan niet oordelen over de kwaliteit van het eten. Het bestellen van drankjes aan de hotelbar verliep vlot en het personeel was vriendelijk. De spabehandelingen, met name de massage, waren fantastisch. Wel was het jammer te ontdekken dat de gezichtsbehandeling die we apart hadden geboekt al was inbegrepen bij het massagepakket, zonder de mogelijkheid tot restitutie. Dit kan verwarrend zijn zoals vermeld op de website. Afgezien van deze kleine minpunten was ons verblijf over het algemeen aangenaam en biedt het hotel zeker ook zijn positieve aspecten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Mijn dochter en ik genoten van een heerlijke spa-dag op 18 februari. Het was echt waar voor je geld en het personeel was ontzettend vriendelijk. Charlene was geweldig en haar diepe spierontspannende massage zorgde ervoor dat alle spanning verdween en ik me volledig ontspannen voelde. Een verfrissende duik in het natuurlijke bronwaterzwembad maakte de ervaring helemaal compleet. Al met al was het een fantastische ervaring die we zeker snel weer willen meemaken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Aangekomen gistermiddag bij het hotel werden we verrast met een tuinkamer aan de achterkant van het hotel, die meer leek op personeelsverblijven. Bij het betreden van het bijgebouw waar onze kamer zich bevond, werden we geconfronteerd met een overvolle container en kratten met vuil wasgoed. De gang was ijskoud en de kamer bood weinig warmte en comfort. Na teleurstelling over de kamer, verzochten we om een betere kamer bij de receptie. Helaas bleek de kamer naast de onze identiek en verre van wat we hadden verwacht op basis van de foto's op de website. Besluitend om niet te blijven, vroegen we om een terugbetaling bij de manager, die beloofde dit met zijn overste te bespreken en contact met ons op te nemen. De volgende ochtend, na contact te hebben opgenomen met het hotel voor de terugbetaling, werden we aan het lijntje gehouden en afgescheept. De kamer zelf vertoonde gebreken zoals muizenkeutels op de kaptafel, etensresten op meubels, dik stof op lampen en deuren, vuil op het douchescherm en een onooglijke vuil container bij de ingang. Zelfs een rat die ongezien over de slecht verlichte parkeerplaats rende, droeg niet bij aan ons gevoel van comfort en veiligheid. Het ontbreken van een veiligheidsslot aan de binnenkant van de deur versterkte ons gevoel van ongemak. Al met al raden wij ten zeerste af om dit hotel te boeken, gezien de teleurstellende ervaring en gebrekkige hygiëne en veiligheid.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl