ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mina House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Ligging5
  • Service8

Dit hotel verdient zeker geen award voor comfort en gemak. De kamer was zo krap dat zelfs een koffer moeite had om een plekje te vinden. Het meubilair leek wel precies op maat gemaakt, maar helaas was de ruimte allesbehalve praktisch. De bedden waren ongemakkelijk hard en klein. Het enige stopcontact bevond zich achter de klerenkast, wat niet bepaald handig was. De badkamer was gelukkig netjes, hoewel deze zich op de gang bevond. De douche op de kamer was een grap met een zwakke waterstraal en onstabiele temperatuur. Hygiëne leek ook niet hoog op de prioriteitenlijst te staan. Zelfs tandenpoetsen was een uitdaging door de lage en kleine wasbak. Het ontbijt was matig met slechts toast en cornflakes, zij het in drie verschillende smaken. Gelukkig was het personeel wel vriendelijk, dat was een lichtpuntje in deze teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service1

Soms kom je recensies tegen waarvan je denkt dat ze overdreven zijn, maar in dit geval was het echt zo erg als beschreven. Dit hotel was ronduit smerig. Schimmel overal, zelfs op de vloer. Een bedompte geur hing in de lucht, en de kamer was extreem klein. Er was amper ruimte om je spullen kwijt te kunnen. Het bed was te klein en oncomfortabel, met veren die voelbaar waren. Het ontbijt werd geserveerd in een veel te warme ruimte, dus hebben we dat maar overgeslagen. Gelukkig verbleven we er slechts twee nachten, maar dit was echt een ervaring om niet te herhalen.

Melden


Reisperiode: december 2019

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging4
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Ik heb me niet echt vermaakt hier, er was weinig te beleven en de service liet te wensen over. Dat was wel teleurstellend, dus ik ga op zoek naar een andere plek om naartoe te gaan. Dit was toch niet wat ik ervan verwacht had, maar ach, volgende vakantie zal ik er meer van genieten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Ligging6
  • Service1

Het enige positieve aan dit hotel is de locatie, de rest is gewoonweg teleurstellend. Alle opmerkingen die je eerder hebt gelezen, kloppen helemaal! Soms kunnen mensen te kritisch zijn, maar in dit geval is het echt zo erg als ze beweren. Als je nog twijfelt, blijf dan alsjeblieft ver weg van deze plek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging10
  • Service10

Samen met mijn 18-jarige zoon heb ik genoten van ons verblijf in Mina House. De sfeer was relaxed, de kamers waren brandschoon en keurig verzorgd en het personeel was echt uitzonderlijk vriendelijk. Wij verbleven op kamer 18, helemaal bovenaan. De douche was een verwennerij, met heerlijk warm water. Hoewel de kamer misschien wat aan de kleine kant was, was dat voor ons geen probleem. De locatie is ideaal, vlak bij Paddington. Je bent binnen no-time waar je wilt zijn. Echt een aanrader voor een fijn verblijf!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Service2

De kamer was verschrikkelijk rommelig en onrein, met een nare geur. Er was bijna geen plek om kleren of handdoeken op te bergen. Dit zou niet mogen gebeuren bij een reisorganisatie van naam, echt teleurstellend. De foto's die ze publiceren zijn duidelijk al jaren oud. Het ontbijt werd geserveerd in een vieze eetzaal en stelde weinig voor. Na één nacht zijn we naar een ander hotel vertrokken. Dit was echt een eenmalige ervaring, nooit meer!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging8
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid6

Het ontbijt was een grote teleurstelling, met weinig variatie en smaak. De kamers zijn gedateerd en de televisie is basic. Helaas was er zelfs schimmel te vinden op het plafond in de douche. Gelukkig ligt het hotel wel gunstig, dicht bij Hyde Park en een metrostation.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6

Na het lezen van verschillende reviews, waren we nieuwsgierig naar onze ervaring bij Mina House. De kamer had een wat ouderwetse uitstraling, maar was wel netjes verzorgd. Helaas liet de douchekop te wensen over. Na een teleurstellend ontbijt op de eerste dag, besloten we de volgende ochtend elders te ontbijten. Het personeel was gelukkig vriendelijk en de ligging van het hotel nabij Paddington was ideaal voor ons. Overdag waren we voornamelijk op pad, dus we brachten voornamelijk de avonden door in het hotel. We besloten om het hotel eerst een kans te geven voordat we een oordeel velden. Achteraf gezien viel het allemaal best mee en hebben we een heerlijk weekend in Londen gehad. We kijken met een tevreden gevoel terug op ons verblijf in Mina House, ondanks de voor- en nadelen die we hebben ervaren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Na vele hotelovernachtingen kan ik met zekerheid zeggen dat dit hotel veruit de slechtste ervaring was die ik ooit heb gehad. Het is verbazingwekkend dat dit nog steeds aanbevolen wordt in sommige reisgidsen, enkel de ligging was acceptabel. We werden aanvankelijk met zijn tweeën in kamer 21 geplaatst, waar nauwelijks ruimte was voor het bed - te vies voor woorden. Dit gold ook voor de badkamer, waar de verlichting kapot was. Het ontbijt bestond slechts uit droge toast. Het is werkelijk bedroevend en ik raad het absoluut af.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service8

Al bij de eerste aanblik van de trapleuning en de vloerbedekking voelde je dat er iets niet klopte. Toen we de bovenste trede bereikten, zagen we een badkamer waar de verf van de verwarming bladdert - dat beloofde niet veel goeds. Na een doolhof van gangen, kleverige trapleuningen en deuren die je moest sluiten vanwege brandvoorschriften, kwamen we eindelijk aan in onze kamer. De bedden stonden los van elkaar, met een gammel kastje ertussen, en de vloer was vies. De vitrage hing scheef aan een versleten touwtje voor het raam, en de lamp aan het plafond zat vol beestjes en hing scheef. Niets leek op de foto's die we hadden gezien! Het dieptepunt was de badkamer: de WC stond pontificaal voor de douchecabine, waardoor je een rare capriolen moest uithalen om de douche te bereiken. De wastafel hing veel te laag en had aparte kranen voor warm en koud water, maar geen stop om het water tegen te houden. De wc-rolhouder was kapot en er waren nog meer gebreken. Kortom, een grote teleurstelling.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Na het lezen van verschillende recensies op de website waren we een beetje bezorgd over wat we konden verwachten, maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee! Het is geen luxehotel en de kamers zijn niet groot, maar dat is ook niet te verwachten voor die prijs, toch? Wij hebben een aangenaam verblijf gehad; de kamer werd goed schoongehouden, het personeel was vriendelijk en we hadden geen last van geluidsoverlast. De bedden sliepen ook prima. Uiteindelijk ben je toch niet zoveel op je kamer en meer bezig in de stad, dus de kamer was geen groot issue voor ons! Ga er gewoon met een open blik naartoe en maak er zelf iets leuks van ;)

Melden


Reisperiode: januari 2019

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Ik was zo teleurgesteld in mijn ervaring daar, het voelde alsof ik verdwaald was in een louche steegje. De sfeer was totaal niet wat ik ervan verwacht had en ik ben zeker niet van plan daar nog eens naartoe te gaan. Het liefst zou ik mijn geld terugkrijgen na deze ervaring.

Melden


Reisperiode: april 2022

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

De locatie was heel slecht bij de afbeeldingen op internet hebben ze het veel mooier gemaakt dan het in werkelijk is.Je kon er helemaal niks doen.Ik zou niet hier je vakantie boeken.Ik heb hier geen goede ervaring bij.En als je een klacht had dan deden ze niks.

Melden


Reisperiode: oktober 2019

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging3
  • Voorzieningen2

Geen goede ervaring! En het was stom en niet leuk en saai en stom en heel stomGeen goede ervaring! En het was stom en niet leuk en saai en stom en heel stomGeen goede ervaring! En het was stom en niet leuk en saai en stom en heel stomGeen goede ervaring! En het was stom en niet leuk en saai en stom en heel stomvvvvGeen goede ervaring! En het was stom en niet leuk en saai en stom en heel stomGeen goede ervaring! En het was stom en niet leuk en saai en stom en heel stom

Melden


Reisperiode: augustus 2019

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging5
  • Voorzieningen4

De locatie was vrij deprimerend als je het mij vraagt. Het hotel was goedkoop en een aanfluiting. De prijs/kwaliteit verhouding was daarom ook vrij belabberd.

Melden


Reisperiode: mei 2017

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging2
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid2
  • Verzorging2
  • Voorzieningen2

Wat een belabberde locatie was dit! Alles wat op de website stond bleek mooier gemaakt dan de werkelijkheid. Ik zou hier voor geen goud nog een keer naar toe op vakantie gaan.

Melden


Reisperiode: juli 2018

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging3
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid3
  • Verzorging3
  • Voorzieningen3

Ik vond deze locatie heel erg tegenvallen, het eten daarin tegen was Afschuwelijk! Ik zou dit zeker NIET aanraden en op zoek gaan naar een betere locatie. Tevens hebben ze onze klachten ook niet goed afgehandeld

Melden




© 2007-2025 ReisChecker.nl