ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Mina House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging9
  • Service6

Na het lezen van verschillende reviews, waren we nieuwsgierig naar onze ervaring bij Mina House. De kamer had een wat ouderwetse uitstraling, maar was wel netjes verzorgd. Helaas liet de douchekop te wensen over. Na een teleurstellend ontbijt op de eerste dag, besloten we de volgende ochtend elders te ontbijten. Het personeel was gelukkig vriendelijk en de ligging van het hotel nabij Paddington was ideaal voor ons. Overdag waren we voornamelijk op pad, dus we brachten voornamelijk de avonden door in het hotel. We besloten om het hotel eerst een kans te geven voordat we een oordeel velden. Achteraf gezien viel het allemaal best mee en hebben we een heerlijk weekend in Londen gehad. We kijken met een tevreden gevoel terug op ons verblijf in Mina House, ondanks de voor- en nadelen die we hebben ervaren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2
  • Ligging8
  • Service2
  • Kindvriendelijkheid1

Na vele hotelovernachtingen kan ik met zekerheid zeggen dat dit hotel veruit de slechtste ervaring was die ik ooit heb gehad. Het is verbazingwekkend dat dit nog steeds aanbevolen wordt in sommige reisgidsen, enkel de ligging was acceptabel. We werden aanvankelijk met zijn tweeën in kamer 21 geplaatst, waar nauwelijks ruimte was voor het bed - te vies voor woorden. Dit gold ook voor de badkamer, waar de verlichting kapot was. Het ontbijt bestond slechts uit droge toast. Het is werkelijk bedroevend en ik raad het absoluut af.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service8

Al bij de eerste aanblik van de trapleuning en de vloerbedekking voelde je dat er iets niet klopte. Toen we de bovenste trede bereikten, zagen we een badkamer waar de verf van de verwarming bladdert - dat beloofde niet veel goeds. Na een doolhof van gangen, kleverige trapleuningen en deuren die je moest sluiten vanwege brandvoorschriften, kwamen we eindelijk aan in onze kamer. De bedden stonden los van elkaar, met een gammel kastje ertussen, en de vloer was vies. De vitrage hing scheef aan een versleten touwtje voor het raam, en de lamp aan het plafond zat vol beestjes en hing scheef. Niets leek op de foto's die we hadden gezien! Het dieptepunt was de badkamer: de WC stond pontificaal voor de douchecabine, waardoor je een rare capriolen moest uithalen om de douche te bereiken. De wastafel hing veel te laag en had aparte kranen voor warm en koud water, maar geen stop om het water tegen te houden. De wc-rolhouder was kapot en er waren nog meer gebreken. Kortom, een grote teleurstelling.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6

Na het lezen van verschillende recensies op de website waren we een beetje bezorgd over wat we konden verwachten, maar uiteindelijk viel het allemaal reuze mee! Het is geen luxehotel en de kamers zijn niet groot, maar dat is ook niet te verwachten voor die prijs, toch? Wij hebben een aangenaam verblijf gehad; de kamer werd goed schoongehouden, het personeel was vriendelijk en we hadden geen last van geluidsoverlast. De bedden sliepen ook prima. Uiteindelijk ben je toch niet zoveel op je kamer en meer bezig in de stad, dus de kamer was geen groot issue voor ons! Ga er gewoon met een open blik naartoe en maak er zelf iets leuks van ;)



Reisperiode: januari 2019

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging1
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1
  • Verzorging1
  • Voorzieningen1

Ik was zo teleurgesteld in mijn ervaring daar, het voelde alsof ik verdwaald was in een louche steegje. De sfeer was totaal niet wat ik ervan verwacht had en ik ben zeker niet van plan daar nog eens naartoe te gaan. Het liefst zou ik mijn geld terugkrijgen na deze ervaring.





© 2007-2024 ReisChecker.nl