ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Campanile

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers zijn basic, maar netjes en goed onderhouden. De douches leveren voldoende warm water. Het personeel bij de receptie en in de bar is zeer gastvrij en vriendelijk. Ook zijn ze helemaal ingesteld op viervoeters, dus ook honden voelen zich hier welkom.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was eenvoudig maar prettig en rustig. De ontvangst was hartelijk en vriendelijk. Voor wat ik zocht, bood het een goede prijs-kwaliteitverhouding.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een verborgen parel! Deze afgelegen locatie straalt een serene rust uit. De kamers zijn basic, maar voorzien van alle benodigdheden zoals een frisse douche, comfortabel bed en een televisie. Alles is keurig en schoon, dus ik zal hier zeker weer verblijven bij mijn volgende bezoek aan Wakefield. Absoluut waar voor je geld!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Op 27 november verbleven we in het Campanile hotel in Wakefield en hadden we een kamer geboekt met toegang voor mindervaliden. Het tweepersoonsbed was comfortabel, maar stond te dicht tegen de muur waardoor het lastig was om eruit te komen. De douche was moeilijk toegankelijk vanwege de hoge rand en het toilet was te hoog geplaatst. Hoewel de service goed was en het personeel, Kelly en Sarah, fantastisch waren - geduldig en beleefd - was het ontbijt uitgebreid maar prijzig. Helaas ontbrak de afstandsbediening van de tv in de kamer en konden we alleen naar BBC 1 kijken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Tijdens ons tweedaagse verblijf in dit hotel veranderde onze mening aanzienlijk. Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door de receptioniste en reserveerden we vooraf beiden een continentaal ontbijt voor de volgende ochtenden. Het ontbijt de eerste ochtend verliep redelijk, met mijn partner die genoot van gebakken eieren en toast en ik die genoegen nam met ontbijtgranen en toast. Echter, de volgende avond wilden we in het restaurant eten maar werden we teleurgesteld door het magnetronvoer achter de schermen en besloten elders te gaan dineren. De daaropvolgende ochtend wilden we weer ontbijten, maar kregen te horen dat gebakken eieren alleen bij een Engels ontbijt inbegrepen waren. Ondanks dat het nog vroeg was, weigerde het personeel de frituurpan aan te zetten. Het gebrek aan klantenservice en flexibiliteit was teleurstellend. Hoewel de locatie van het hotel centraal was, was de kamer slechts matig en had dringend een modernisering nodig. Het bed was comfortabel, maar de aanwezigheid van spinnenwebben suggereert dat de kamer niet grondig was schoongemaakt. Het is duidelijk dat we niet zullen terugkeren naar dit hotel voor een volgend verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl