ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Moorings

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit historische pand ademt een traditionele Engelse sfeer met zijn ouderwetse architectuur en doolhof van gangen, waarbij een lift helaas ontbreekt. Hoewel een opknapbeurt geen overbodige luxe zou zijn, valt er weinig te klagen over de weelderige badkamers. Het hotel is echter minder toegankelijk voor rolstoelgebruikers. Gelukkig biedt het restaurant een smakelijke culinaire ervaring.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Een teleurstellende kerstervaring in dit hotel met vier vallende sterren! Tijdens onze roadtrip door Schotland planden we hier onze feestdagen. Alleen al op de boot van Nederland naar het Verenigd Koninkrijk kregen we een teleurstellende e-mail. Het hotel kondigde aan dat er tijdens kerst niet zou worden schoongemaakt, de bar gesloten zou zijn en dat we geen eten zouden krijgen op eerste en tweede kerstdag. Bij contact met het hotel beloofden ze een oplossing, maar er werd nooit meer van hen gehoord en er werd uiteindelijk niets geregeld. Redenen waarom je dit hotel beter kunt vermijden: - Onvriendelijkheid: we voelden ons gewoon weggejaagd uit het hotel en de bar op kerstavond! - Beloftes worden niet waargemaakt. - Vieze en verouderde kamers. - Verwarrende communicatie. Dit hotel met vier vallende sterren is duidelijk op zijn retour. Geef je geld elders uit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamers waren op zichzelf prima: ruim, comfortabele bedden en een goede douche. Echter, de vloer of het tapijt leken niet goed schoongemaakt te worden. De reden voor mijn teleurstelling was echter niet gerelateerd aan de kamerfaciliteiten. Ik kreeg dreigende berichten over het mogelijk annuleren van mijn verblijf vanwege een mislukte creditcardbetaling, wat vanzelfsprekend voor onrust zorgde. Ondanks herhaalde pogingen om contact op te nemen, kreeg ik geen reactie totdat ik uiteindelijk via Google contact opnam en het probleem werd opgelost. Ondanks dat werd ik kort daarna wederom geconfronteerd met een bericht over geannuleerde kamers, wat later weer werd herroepen. Dit onnodige gedoe was frustrerend, zeker gezien het feit dat er al een aanbetaling was gedaan en het resterende bedrag bij aankomst betaald diende te worden. De service en vriendelijkheid van de receptiemedewerkers lieten ook te wensen over. Het is onacceptabel voor een viersterrenhotel met hoge tarieven om dergelijke stress en teleurstelling bij gasten te veroorzaken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Onze kamer met balkon en prachtig uitzicht op de Neptunus trap was een echte parel. Luxueus ingericht en voorzien van alle gemakken. Het ontbijt was ook heerlijk.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij aankomst maakte het hotel een leuke indruk met zijn uitstraling. Tijdens het inchecken was er wat verwarring, aangezien er slechts één pasje per kamer leek te zijn en het personeel moest zoeken. Het pasjehoesje leek al door meer dan 10 vorige gasten te zijn gebruikt, en voor de tweede kamer moesten we een noodpas gebruiken omdat het pasjessysteem waarschijnlijk kapot was. Het Schotse personeel was vriendelijk en hulpvaardig, terwijl het Indische personeel een wat ongeïnteresseerde houding leek te hebben tegenover veeleisende klanten. De prijzen in de bar waren aan de hoge kant en droegen bij aan een onaangename sfeer. De kamers waren ruim, maar oogden rommelig door kleine beschadigingen. Gelukkig compenseerden de goede bedden veel. Het eten in het restaurant was van goede kwaliteit. Op de tweede dag besloten we naar de lokale pub te wandelen, waar de koffie £4 goedkoper was dan in het hotel.



© 2007-2025 ReisChecker.nl