- Prijs / kwaliteit10
Wat een fantastisch verblijf was dit in
dit hotel! De kamers waren brandschoon
en het personeel was ontzettend
vriendelijk.
Hoewel de ledenlounge een leuk extraatje
was, vond ik het niet de moeite waard om
ervoor bij te betalen. Als Gold-lid
mocht ik er gratis gebruik van maken,
maar ik betwijfel of ik er tevreden mee
zou zijn geweest als ik ervoor had
moeten betalen. Het was een kleine
ruimte met wat frisdranken en
zoetigheden, en ze benadrukten dat het
eigenlijk bedoeld was als gratis service
voor leden zoals ik.
Ik had twee kleine puntjes van kritiek
tijdens mijn verblijf:
- Mijn kamer was te warm en zelfs toen
ik de airconditioning op de koudste
stand zette, leek het niet te helpen.
- Het ontbijt was oké, maar in
vergelijking met andere Novotel-hotels
wereldwijd vond ik de keuze hier wat
beperkter.
Desondanks zou ik absoluut graag weer in
dit hotel verblijven.
