ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Park Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Onlangs bezocht ik deze locatie voor een conferentie. Het was dezelfde ruimte waar ik eerder was geweest voor een feest en een uitgebreid diner voordat Mercure het overnam. De conferentie zelf was goed georganiseerd en de faciliteiten waren in orde, hoewel de handmicrofoons niet helemaal meewerkten en je ze echt dicht bij je mond moest houden, een kleine ergernis! In de ochtend was de kamer wat aan de frisse kant, maar nadat we hadden gevraagd om de verwarming hoger te zetten, werd het al snel te warm. Er leek geen perfecte temperatuur te zijn, helaas. Het eten dat werd verzorgd door het hotel was erg lekker. Er werd een koud lunchbuffet geserveerd, bij aankomst waren er heerlijke gebakjes en tijdens de pauzes kon je genieten van koekjes en donuts.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring! Bij aankomst in het hotel kwam ik tot de ontdekking dat er al iemand in mijn kamer lag. Gelukkig stonden ze niet onder de douche! De pogingen van het personeel om de situatie op te lossen met een upgrade en drankbonnen waren aardig, maar uiteindelijk bleek de upgrade nutteloos doordat de douchegel op was. Ook voelde ik me niet gerust om waardevolle spullen achter te laten vanwege matige controle. Dit was al de tweede keer dat dit gebeurde, vandaar mijn kritische beoordeling deze keer. Bij het uitchecken werd er oppervlakkig gevraagd of alles naar wens was, maar er werd niet verder op gereageerd. Dit hotel in Northampton staat bekend als een van de betere, maar ik ben blij dat ik er niet vaak hoef te verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Ik werk voor een bedrijf dat vooraf een maaltijdvergoeding van £ 28 per nacht regelde en betaalde voor ons verblijf. Dit stond duidelijk vermeld op de factuur en boekingsformulieren. Echter, toen we probeerden deze vergoeding te gebruiken, beweerde het hotelpersoneel dat ze er geen informatie over hadden en dat er geen tegoed op onze kamers was toegepast. Hierdoor moesten we de kosten uit eigen zak betalen. Dit kan leiden tot dubbele kosten voor bedrijven: een keer voor het hotel en nogmaals voor werknemers die onkosten indienen. Ik zou dit hotel niet aanbevelen aan professionals die betrouwbare onkostenregelingen nodig hebben tijdens hun reizen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een keurig en opgeruimde locatie. In het verleden kwamen we hier wel eens toen het onder een andere leiding stond, maar we zijn erg onder de indruk van de nieuwe veranderingen. Het personeel is attent en vriendelijk, en de service is snel. Het enige wat ik zou verbeteren zijn de ontbijtmogelijkheden (die zijn niet heel uitgebreid, naast hash browns, eieren en een beperkte hoeveelheid bacon, is er niet veel toe te voegen aan een Engels ontbijt). We hebben ook een evenement gehad in de vergaderzaal, die op een zeer hoog niveau was ingericht. De locatie bevindt zich in het hart van Northampton, waardoor het zeer gemakkelijk te bereiken is vanaf zowel het treinstation als het busstation, en het stadscentrum is slechts 2-3 minuten lopen. Al met al zou ik ze zeker aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamers waren fris en opgeruimd, hoewel de airconditioning zo koud stond dat ik hem moest uitzetten, ondanks dat het buiten al koud was. Gelukkig was de locatie top en het ontbijt voortreffelijk! Wel kan het even duren bij de receptie als er maar één persoon achter de balie staat. Desalniettemin geen klachten, een prima verblijf gehad!



© 2007-2025 ReisChecker.nl