ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Macdonald Spa

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De prijs van het hotel was veel te hoog voor wat werd geboden! Bij aankomst bleek het zogenaamde 'tuinzicht' van de Deluxe kamer een grote teleurstelling te zijn, zoals te zien is op de bijgevoegde foto. Daarnaast was de kamer dringend aan een grondige schoonmaak toe en was er zelfs een insect aanwezig. Ons verblijf werd verstoord door andere gasten die vlak voor ons raam rookten en luidruchtig waren, waardoor er geen privacy was en de geur onze pasgeboren baby wakker hield. Het ontbijt, hoewel we voor 2 gasten hadden betaald, was ook geen hoogvlieger. Je moest specifieke gerechten bestellen en als je iets extra wilde zoals avocado op toast, rekenden ze daar £6 extra voor. Daarnaast was de wachttijd tijdens het weekend en de service bij het ontbijt verre van ideaal. Wat betreft het diner hebben we het niet eens geprobeerd vanwege de hoge prijzen en de ongunstige beoordelingen. Het hotel leek ook niet kinderwagen-vriendelijk te zijn, wat een extra uitdaging toevoegde aan ons verblijf met een pasgeboren baby. Toch waren er ook positieve aspecten, zoals het vriendelijke en professionele personeel, vooral in de SPA, die ik een 10 op 10 zou geven. De SPA-faciliteiten en het personeel waren geweldig en zeer aan te bevelen. Al met al zou ik het hotel vermijden en eerder kiezen voor een goedkopere optie, en misschien alleen terugkomen voor de SPA-behandelingen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Samen met mijn moeder heb ik genoten van een ontspannen dag in de spa voor een zeer redelijke prijs. De parkeerplaats had speciale plekken voor gehandicapten, wat handig was. Het personeel was ontzettend vriendelijk en gastvrij. We begonnen om 09.00 uur en maakten gebruik van de sauna, ijskamer, zwembad, hydrozwembad met jacuzzi en hadden twee behandelingen geboekt. Inclusief in de prijs waren ook heerlijke loungebedden om te ontspannen. Elders in Bath zou je meer dan £ 250 per persoon betalen voor dezelfde faciliteiten, dus dit was echt een koopje. Het hydrozwembad bevond zich buiten en de zon scheen prachtig, wat het extra speciaal maakte. De kleedkamers waren schoon en alles wat we nodig hadden, zoals badjassen, handdoeken en slippers, was ruimschoots beschikbaar. De gezichtsbehandeling en diepe weefselmassage die we om 13.30 uur kregen, waren perfect om ontspannen en verjongd te vertrekken. Het was extra speciaal om dit te delen met mijn moeder, vooral nadat ze al zo lang niet had gezwommen door haar gezondheidsproblemen. Hoewel het zwembad en het hydrozwembad wat meer zorg konden gebruiken, heeft dit onze dag niet bedorven. We genoten van twee heerlijke afhaalkoffies van de theesalon van het nabijgelegen 5-sterrenhotel MacDonald. Ook viel ons op dat het hotel mooi en schoon was, wat de totale ervaring positief beïnvloedde. Ik zou zeker terugkomen en kan deze spa van harte aanbevelen. Het was een geweldige ervaring voor een zeer redelijke prijs. Zeker de moeite waard!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Ondanks dat we over het algemeen een fantastische tijd hadden in het Spa Hotel, waardeer ik het met slechts 3 sterren om twee redenen die mijn verwachtingen niet hebben waargemaakt. Allereerst was de kwaliteit van het ontbijt teleurstellend. Het ontbijtbroodje was goedkoop en zoet, de worst van lage kwaliteit en het spek taai. Gelukkig was het ei wel lekker. De volgende dag wilden we gepocheerde eieren op toast, maar helaas waren de eieren koud en de vervanging ervan lauw. Voor £26 per persoon extra krijg je een warm ontbijt, maar de kwaliteit was naar mijn mening ondermaats. Daarnaast waren de badjassen in de spa veel te klein. Hoewel we niet groot zijn, pasten de gewaden nauwelijks over onze schouders en kwam de mijne niet eens tot mijn middel. Toen we vroegen om een grotere maat, bleek dat dit de enige beschikbare maat was. Dit maakte ons erg zelfbewust terwijl we door de spa liepen terug naar onze kamer. Ondanks deze punten is het hotel prachtig gelegen en is het personeel zeer vriendelijk. Er moet echter meer aandacht worden besteed aan de details.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het was een teleurstelling dat het "5-sterren" hotel niet voldeed aan onze verwachtingen, zeker gezien de hoge prijs die we hebben betaald. Het gebouw en de kamers waren duidelijk verouderd, met ongemakkelijke bedden en een verwarrende kamerindeling. Het uitzicht dat we betaalden voor de tuinkamer bleek eigenlijk de voorkant van het hotel te zijn. Het personeel was niet erg behulpzaam en leek niet goed op de hoogte van de services. Gelukkig bood de spa nog enige verlichting, met vriendelijk personeel en ontspannende behandelingen. Hoewel de locatie handig was en dicht bij het winkelcentrum lag, zou ik alleen voor de spa terugkeren en niet voor een verblijf in het hotel zelf. Al met al voelde het als een verspilling van geld en ik zou de volgende keer liever ergens anders verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Afgelopen zomer brachten wij twee nachten door op deze prachtige plek. Het personeel was ontzettend vriendelijk, maar helaas was onze kamer nog niet gereed toen we vroeg incheckten. Na een heerlijke dag in de stad keerden we terug naar het hotel en wilden we naar onze kamer aan de tuinkant gaan. Helaas had de zon de hele dag op deze kamer geschenen en was het er bloedheet doordat alle gordijnen open waren gelaten. De airconditioning kon hier niet tegenop, dus vroegen we om een andere kamer. We kregen een kleinere kamer op de begane grond aangeboden die wel lekker koel was, maar helaas rook het daar muf vanwege vocht. Het onderhoud van de gangen, badkamer en spa liet ook te wensen over. In deze kamer ontbrak zelfs de afstandsbediening, dus moesten we opnieuw naar de receptie. Het ontbijt de volgende ochtend was een teleurstelling, het veganistische ontbijt was niet compleet en we moesten lang wachten op een tweede kopje koffie. Uiteindelijk konden we het ontbijt voor de volgende ochtend annuleren na een gesprek met de manager. We verwachtten meer service van dit 5-sterren hotel, maar er was weinig empathie van de manager. Haar reactie op onze klachten kwam in de vorm van een envelop onder de deur met de verrekening van de goedkopere kamer, verder geen verdere communicatie.



© 2007-2025 ReisChecker.nl