ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Beaufort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

In juni 2024 verbleven mijn partner en ik voor vier nachten in dit hotel. Onze ervaring was over het algemeen plezierig. De ontvangst en service waren prima, hoewel er ruimte is voor verbetering. Een minpunt was het gebrek aan Franstalig personeel, wat de communicatie bemoeilijkte voor degenen die de taal spreken. Daarnaast was zowel het appartement als het hotel zelf wat gedateerd en toe aan een opfrisbeurt. Ondanks deze punten hebben we toch genoten van ons verblijf en kijken we met een positief gevoel terug op onze tijd daar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Tijdens ons verblijf in het Beaufort hebben we gemerkt dat er tekortkomingen waren op het gebied van basisfaciliteiten, zoals het ontbreken van drinkbaar kraanwater. Ook viel het ons op dat de kamers enigszins verouderd waren. Gelukkig maakte het vriendelijke personeel en de handige locatie veel goed.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging is perfect voor liefhebbers van chique winkels zoals Harrods. Het is een rustige straat met een elegante sfeer, op slechts 5 minuten lopen van metrostation Knightsbridge en Hyde Park. Let op bij de restaurants in de buurt, aangezien ze allemaal 12 tot 15% "servicekosten" toevoegen aan de toch al hoge rekeningen. Het is belangrijk om te weten dat deze kosten optioneel zijn en niet verplicht om te betalen. Wees hier dus alert op tijdens uw verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De ligging van dit hotel is werkelijk fantastisch, pal naast Harrods, met makkelijke toegang tot winkels en vervoer. Opmerkelijk is echter dat de kamers niet helemaal goed waren uitgerust; zo ontbrak er een koelkast, wat wel onhandig was. Ook viel de service wat tegen. Tijdens het uitchecken werd mij te veel aangerekend voor de wasservice, waarop ik weigerde te betalen omdat de prijs niet overeenkwam met de lijst die ik had ontvangen. Terwijl ik klaarstond voor mijn taxi naar het vliegveld, weigerde de receptionist mijn correcte betaling te aanvaarden, totdat ze het verschil hadden nagekeken. Dit had niet mogen gebeuren, aangezien de prijzen duidelijk op het bestelformulier van het hotel stonden vermeld. Enkele dagen later ontving ik een verontschuldigende e-mail waarin men erkende dat de wasservice inderdaad had geprobeerd mij te veel te laten betalen en het hotel verzocht om de oorspronkelijke, juiste betaling bij vertrek te voldoen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel ligt op een perfecte plek, op steenworp afstand van Harrods, wat ideaal is voor liefhebbers van luxe winkels en bezienswaardigheden in Londen. We genoten van ons verblijf in een Junior Suite, die ruim, vlekkeloos en uiterst comfortabel was. Het personeel, met een speciale vermelding voor Natalia en Anton, was buitengewoon hartelijk en vriendelijk. Het ontbijt was verrukkelijk en zette de toon voor een fijne dag. Al met al was het een voortreffelijke ervaring, hoewel het hotel enkele verwachte faciliteiten van een viersterrenhotel miste. Daarom krijgt het vier sterren van mij in plaats van vijf. Niettemin zou ik deze accommodatie absoluut aanraden vanwege de uitstekende locatie en service.



© 2007-2025 ReisChecker.nl