ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Gore , 1892

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Wat mij meteen opviel, was de fijne ambiance van dit hotel, met een charmante bar die echt een eigen identiteit had. Mijn incheckervaring was echter wat minder soepel. Na aankomst om 15.00 uur en het gereedmaken rond 17.30 uur, kwam ik er achter dat er geen warm water was. Pas nadat ik hier zelf melding van maakte, boden ze aan om me naar een ander hotel te verplaatsen. Hoewel ik uiteindelijk 50 procent korting kreeg, bracht dit toch de nodige ongemakken met zich mee en maakte het verblijf minder aangenaam. De kamer zelf was pittoresk en had zeker karakter, maar kon wel wat opknapbeurten gebruiken op sommige punten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel we niet in het hotel verbleven, wilde ik toch graag mijn ervaring delen over het restaurant. Wat een aangename verrassing! Mijn vriend en ik besloten om voorafgaand aan ons bezoek aan de Royal Albert wat te eten, en de maaltijd stelde niet teleur. Ik heb een gehoorbeperking en eet veganistisch, maar het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam. Een speciale shout-out naar de chef-kok die mijn maaltijd aanpaste naar een veganistische optie - ik heb mijn bord schoongelikt, zo lekker was het. Ook enorm bedankt voor het respecteren van het verzoek van mijn vriend om niet alleen met ons op de foto te gaan, maar ook om persoonlijk gedag te komen zeggen. Dit gebaar werd zeer gewaardeerd. Kortom, een geweldige start van een fantastische avond. Vijf sterren!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Na ons recente verblijf bij The Gore Hotel willen we graag onze ervaring delen. De locatie van het hotel is uitstekend, de kamers zijn keurig en het receptiepersoneel is vriendelijk en behulpzaam. Echter, het grootste minpunt van dit verblijf was het ontbijt. De prijs van 29 pond staat niet in verhouding tot de smaakloze maaltijd die geserveerd wordt. We raden aan om elders te gaan ontbijten, aangezien ook het ontbijtpersoneel niet zo gastvrij was als bij de receptie. Op onze laatste ochtend kregen we een onaangename verrassing: onze toast bleek al door iemand anders aangeraakt te zijn. Ondanks vriendelijk te vragen om een nieuwe toast, kregen we geen excuses of vervanging. Daarnaast werd ons achteraf onterecht 25 pond in rekening gebracht voor een vermeende verloren kamersleutel, die later toch in het hotel werd gevonden. De manier waarop dit werd afgehandeld, liet te wensen over en droeg niet bij aan een positieve ervaring. Het hotelmanagement verklaarde dat ze eerlijk hebben gehandeld volgens standaardprocedures, maar voor een vijfsterrenhotel zijn deze voorvallen teleurstellend en onacceptabel. Onze algehele ervaring is hierdoor flink verstoord en heeft ons met een ontevreden gevoel achtergelaten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het lijkt erop dat dit hotel meer aandacht nodig heeft voor klantenservice en gasttevredenheid. Hoewel het charmant oogt, waren er toch enkele struikelblokken. Van problemen met de betaling tot ongemakken in de kamer, zoals sporadisch warm water en een onregelmatig werkende koelkast, was het niet de meest naadloze ervaring. De suggestie om zelf de tv-instellingen aan te passen en het onvoldoende reageren op hulpverzoeken droegen niet bij aan een gastvrije sfeer. Zelfs de ambiance van de bibliotheek werd verstoord door slordig meubilair en onverwachte schoonmaakbezoeken. De geluiden vanuit de nabijgelegen jeugdherberg voegden nog meer overlast toe aan de al minder dan ideale situatie. Al met al lijkt dit geen optimale keuze te zijn voor wie op zoek is naar een comfortabel en zorgeloos verblijf, ondanks de gunstige locatie in een chique buurt. Het lijkt erop dat er betere opties beschikbaar zijn voor een vergelijkbare prijs.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is werkelijk topnotch, met kamers die je doen verbazen van hun schoonheid.



© 2007-2025 ReisChecker.nl