ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Coombe Cross

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

De kamer was fijn, maar de eerste ochtend was het ontbijt niet helemaal wat we hadden gehoopt. Het koffiezetapparaat was kapot, er waren geen schone lepels bij het theestation en we moesten zelf om ontbijtgranen vragen. Daarnaast was er maar één lege ontbijtgranencontainer. Gelukkig was het ontbijt de volgende dag wel veel beter en het personeel was erg behulpzaam.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Nog nooit heb ik me zo ongemakkelijk gevoeld in een hotelkamer als in deze. De kamer vertoonde duidelijke tekenen van schade en was smerig, zelfs koffievlekken op de muren waren zichtbaar. Het tapijt leek niet te passen bij de kamer, wat resulteerde in zichtbare rimpels en oneffenheden. De algehele uitstraling was verre van gastvrij. Bovendien vind ik dat strijkijzers en cafeïnevrije opties geen luxe zouden moeten zijn, maar eerder standaardvoorzieningen. Na deze ervaring zal ik mijzelf niet nogmaals in een hotel van dit kaliber bevinden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Mijn ervaring in diverse Premier Inns door het hele land heeft me laten zien dat deze locatie verre van ideaal is. Ondanks dat we doorgaans tevreden zijn met een maaltijd van £20,99, was het diner hier een grote teleurstelling. Het menu bleek beperkt te zijn en hoewel we laat aankwamen en geen auto ter beschikking hadden, besloten we toch om daar te eten. Helaas was de kwaliteit van het eten ver beneden peil. Mijn voorgerecht bestond slechts uit een paar tortillachips en een schaaltje salsa, terwijl mijn hoofdgerecht, een lauwe pasta met minimale saus, weinig indruk maakte. Ook het ontbijt was geen hoogvlieger; er was een gebrek aan aanvulling van gerechten, de keuze aan ontbijtgranen was magertjes en er werd sap gemorst zonder dat dit direct werd opgeruimd. Het duurde zelfs meer dan 15 minuten om twee gepocheerde eieren te krijgen, omdat men eerst water moest opwarmen! De eetzaal was duidelijk toe aan een grondige schoonmaak. Al met al was ik zeer teleurgesteld en zal hier beslist niet nogmaals verblijven.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De kamer was prachtig en comfortabel, perfect voor mijn zakelijke verblijf in de buurt. Helaas was de Beefeater bij het hotel verdwenen en was ik teleurgesteld door het voedselmenu. Gelukkig kon ik elders genieten van een maaltijd op mijn tweede avond. Het personeel was echter uiterst vriendelijk en behulpzaam, wat het verblijf toch nog aangenaam maakte.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamer was prettig en de meeste werknemers waren vriendelijk, maar dat bleek helaas het beste aspect te zijn van ons verblijf. Bij aankomst vroegen we om een tafel te reserveren in het restaurant om 20.00 uur, aangezien andere gasten laat zouden arriveren. Tot onze verbazing werd ons verteld dat de laatste reservering om 19.30 uur was. Gelukkig waren we al vroeg in het restaurant/bar voor een drankje, waar we te horen kregen dat we om 19.15 uur ons diner moesten bestellen, anders zou de chef-kok al vertrokken zijn als we om 19.30 uur arriveerden. Het menu was erg beperkt en eenvoudig. Ondanks de aanwezigheid van ongeveer zes bierkranen, werd mij verteld dat er slechts twee soorten bier op tap waren toen ik om een Guinness vroeg. Een proefglas was niet mogelijk volgens het personeel. Na het eten wilden we nog wat drinken in de bar met de andere gasten, maar we kregen te horen dat de bar om 21.00 uur zou sluiten. Toen we om 20.50 uur nog wat drankjes bestelden, werden we gehaast verzocht om op te schieten, aangezien de sluitingstijd naderde. Een verzoek om een fles drank mee te nemen werd geweigerd. De volgende ochtend waren de warmhoudbakken bijna leeg en duurde het even voordat ze werden bijgevuld. Al met al was het een teleurstellende ervaring en we zullen niet terugkeren naar dit etablissement.



© 2007-2025 ReisChecker.nl