ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel New County

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij binnenkomst in de kamer werd direct duidelijk dat deze niet aan de verwachtingen voldeed. Het beddengoed lag onopgemaakt op een hoop op het matras en de algehele staat van de kamer liet veel te wensen over. Zelfs de tapijten vertoonden duidelijke sporen van slijtage. De badkamer was al niet veel beter, met verouderde voorzieningen en slecht onderhouden douchegarnituur. Het hotel lijkt dringend toe te zijn aan een flinke opknapbeurt. Ondanks de lage prijs hadden we op zijn minst verwacht dat de kamer schoon genoeg zou zijn om fatsoenlijk te kunnen overnachten. Bovendien stuitte we op gevaarlijke situaties, zoals een branddeur die niet op slot was, wat een ernstig veiligheidsrisico vormt. Het hotel weigerde onze restitutieaanvraag via Booking.com, maar eerlijk gezegd zouden we nog liever ons geld kwijtraken dan nog een nacht in die omstandigheden te moeten doorbrengen. Als eerste keer dat ik een recensie schrijf, voel ik me verplicht om anderen te waarschuwen voor wat wij hebben meegemaakt in dit hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel kan wel een flinke opknapbeurt gebruiken. Onze familiekamer kwam niet overeen met de beschrijving op de website en het leek alsof het personeel zich meer thuis voelde dan de gasten. Het ontbijt was teleurstellend: pakken sap lagen in koelkasten, de glazen waren vies en het personeel at zelfs naast ons terwijl mijn vriend en ik de enige gasten leken te zijn die aan het ontbijten waren. Tijdens het uitchecken liet ik de sleutel maar gewoon liggen terwijl de receptioniste buiten aan het kletsen was met andere gasten. Een matras stond tegen de muur en hoewel ik 7 jaar geleden al eens in dit hotel verbleef, zal ik hier niet snel meer terugkeren. Het enige pluspunt was de geweldige locatie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstellende ervaring was dit zeg. De kamer was vies en de verlichting liet te wensen over - misschien wilden ze zo op de elektriciteitsrekening besparen. Overal waren verdachte vlekken te vinden op de bedden, muren en vloeren. De douche was kapot en als hij al werkte, was het door het open raam als douchen in de regen. Het ontbijt was ook geen hoogvlieger, met goedkope toast, ontbijtgranen en yoghurt van een supermarktmerk - niet echt wat je verwacht in een zogenaamd 'hotel' (al gebruik ik dat woord nu wel heel vrij). De klacht die we indienden bij de receptie leek niemand veel te kunnen schelen, aangezien ze ons geld al hadden. De foto's online zijn zeker niet representatief voor de werkelijke staat van het hotel. Het enige positieve aspect was de vloermat bij de deur - altijd handig om je voeten af te vegen als je weggaat, denk ik. Kortom, vermijd deze plek koste wat het kost.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel is echt een teleurstelling, vooral sinds de overname door nieuwe eigenaren. Het lijkt erop dat ze minimale inspanningen leveren om het pand te onderhouden en alleen maar uit zijn op winst. Ik heb in talloze hotels overnacht voor werk en dit behoort tot een van de slechtste die ik heb meegemaakt. De staat van de kamers was bedroevend, met versleten tapijten, ontbrekende strijkplanken en vlekken op het beddengoed. De badkamers waren betegeld in plaats van betegeld en misten zelfs de basisbenodigdheden zoals zeep. Het hele hotel ademde een vermoeide sfeer uit, met gangen vol versleten tapijten en slecht herstelde reparaties. Het ontbijt was teleurstellend en amateuristisch, met goedkope vleeswaren en kaas. Zelfs als het restaurant open was, zou ik niet overwegen om hier te eten. Het enige pluspunt was de vriendelijke dame bij de receptie, maar dat kon de algehele slechte ervaring niet goedmaken. Ik was opgelucht om uit te checken en zou dit hotel nooit meer overwegen voor een verblijf. Groeten.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

De lobby van dit hotel was prachtig, maar dat was eigenlijk het hoogtepunt. Eenmaal voorbij de receptie en op weg naar de kamers veranderde de sfeer compleet. Onze kamer straalde vermoeidheid uit, met versleten meubels en een ouderwetse uitstraling. De badkamer kon ook wel een opknapbeurt gebruiken, met nieuwe kit, vloeren en een fatsoenlijke douche. Het "continentale" ontbijt was teleurstellend, met wat ontbijtgranen, brood, ham, kaas en salami die niet erg uitnodigend waren gepresenteerd. Het idee van het boterbakje dat door iedereen werd gebruikt was een afknapper. Het zou beter zijn geweest als de boter in individuele porties was verpakt of in kleine kannetjes werd geserveerd. Ook ontbrak een bar of restaurant tijdens ons verblijf, wat naar verluidt te wijten was aan een eerdere inbraak en een tekort aan personeel. Helaas was dit geen ervaring die me enthousiast maakte om terug te keren naar dit hotel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl