ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Quality Wembley

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging5
  • Service8

Het lijkt erop dat je het over Hotel Wembly Plaza hebt, dat op slechts 100 meter van het in aanbouw zijnde Wembley Stadion ligt. Het hotel biedt een goed buffet voor zowel het ontbijt als het diner. De kamers zijn misschien wat gedateerd, maar zeker niet vies. De vloerbedekking in de gangen en kamers vertoont wel tekenen van slijtage. De bedden zijn comfortabel en er is een beperkt aantal satelliet-tv-zenders beschikbaar. Enkele apparaten, zoals de broekenpers, waren buiten werking en er stond een ventilator zonder stekker. Gelukkig is er beneden een redelijk zwembad en voldoende fitnessapparatuur. Ook is er een rolstoellift naar het zwembad, evenals een sauna en stoomcabine beschikbaar.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service6

Bij aankomst bij het hotel is de eerste gedachte die bij je opkomt waarschijnlijk iets in de trant van: "misschien moet ik maar rechtsomkeert maken". De buitenkant maakt namelijk een verschrikkelijke indruk met zijn oude, vuile en vervallen uitstraling, inclusief kapotte ramen. Gelukkig valt het binnen nog enigszins mee, alhoewel sommige kamers duidelijk toe zijn aan renovatie en een frisse touch. Het lijkt wel een loterij welke kamer je krijgt toegewezen... De kamers zijn in ieder geval wel schoon. Het ontbijt en overige maaltijden zijn simpel, maar niet slecht van kwaliteit. De sfeer in de hotelbar is allesbehalve gezellig, met fel tl-licht en een nogal kale uitstraling. Een plek zonder enige vorm van sfeer of creativiteit.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service6

Het hotel was redelijk, maar voelde wat onpersoonlijk door de grootte ervan. De kamers waren gelukkig wel schoon en comfortabel. De locatie was handig, vlakbij een metrostation die je snel naar het centrum bracht.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging3
  • Service3

De ervaring bij j.Mol en E Scheening was helaas teleurstellend, vooral omdat er geen airconditioning op de kamer was. Zelfs de ramen waren gesloten bij aankomst en moesten worden geopend door een medewerker voor wat frisse lucht. Dit hotel verdient zeker geen 4-sterrenbeoordeling. Het ontbijt was matig, met kaas en vleeswaren die niet gekoeld waren. Kortom, voor ons geen herhaalbezoek aan dit hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging9
  • Service6

De accommodatie is ruim opgezet met prachtige kamers, maar straalt een kille sfeer uit met matige service. Het ontbijt was een teleurstelling; ondanks de grootschalige ontbijtruimte konden ze niet omgaan met onze groep van ongeveer 100 personen, wat resulteerde in een chaotische start van de dag met last-minute wijzigingen in onze planning.



© 2007-2025 ReisChecker.nl