ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Abbington

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Twee jaar op rij hebben we ons jaarlijkse kerstfeest gevierd in het Cromwell Hotel in Stevenage, en tot nu toe waren we altijd tevreden. Helaas verliep de avond dit jaar heel anders en werd onze ervaring negatief beïnvloed door het onbeschofte en onprofessionele gedrag van het management, vooral van Dean Thompson. Als organisator van ons groepsevenement van 23 personen sprak ik Dean aan over een probleem, maar zijn reactie was bijzonder onaangenaam. Hij was niet behulpzaam, lachte me uit en sprak me op een vernederende manier toe, wat me diep raakte. Bovendien toonde hij flagrant seksisme door te zeggen: "Eindelijk praat ik met een man," toen een mannelijke collega mijn kant koos. Dit gebrek aan respect liet me verontwaardigd achter. We hoorden ook van een andere groep dat er 's avonds mannen waren die vrouwen lastigvielen. Ondanks onze melding bij het management, werd er niets aan gedaan om hen gerust te stellen, wat bij velen van ons gevoelens van onveiligheid opriep. Naast de managementproblemen was ook het entertainment ondermaats. De zangeres, die een belangrijke rol speelde, leek haar stem te hebben verloren, waardoor onze teleurstelling alleen maar groter werd. Als jonge vrouw zou ik me niet comfortabel voelen om opnieuw een evenement bij te wonen in dit hotel en ik raad anderen ten zeerste af om hier te reserveren. Het gedrag van het management, vooral hun seksistische en respectloze houding, is onaanvaardbaar. Wat een feestelijke avond had moeten zijn, veranderde in een nacht van teleurstelling en ergernis. Wij zullen zeker niet terugkeren, en ik hoop dat anderen goed nadenken voordat ze een evenement plannen in het Cromwell Hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is absoluut fantastisch! Bij aankomst werden we hartelijk ontvangen door Andrew, een vriendelijke man die ons direct op ons gemak stelde met zijn warme en beleefde houding. De service van David was werkelijk fenomenaal. Nog nooit eerder zulke geweldige service van hotelpersoneel ervaren. Hij is echt een aanwinst voor het hotel. We komen hier zeker terug als we nog eens in de buurt zijn. We hadden last-minute geboekt tijdens onze rit door de regio en het was een schot in de roos. Ik zou dit hotel zonder twijfel voor de volle 1000% aanbevelen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De locatie van De Cromwell is perfect, waardoor zelfs op de meest levendige momenten de kamers rust en comfort bieden. Het hele team is professioneel, vriendelijk en attent, en staat altijd voor je klaar. De culinaire ervaring is van topkwaliteit en de prijzen zijn meer dan redelijk voor een verblijf in dit hotel. Een echte aanrader, hier zul je zeker geen spijt van krijgen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Bij aankomst op de kerstparty en het overnachten, viel meteen de luxe uitstraling op van de locatie. Echter, de wandeling rondom het smalle pad maakte het lastig, zeker voor minder mobiele mensen. De bar voor gasten was helaas gesloten, maar de feestzaal was heel mooi. Het eten was goed gepresenteerd en smaakte lekker, al leken de groenten misschien wat bevroren en aan de harde kant. Over het algemeen was het een hele fijne ervaring. Iedereen heeft genoten van een goede nacht en het ontbijt was ook erg lekker. Het personeel was geweldig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Voor een familiebijeenkomst had ik hier een overnachting geboekt, inclusief kamerhuur en maaltijd. Omdat ik mijn honden bij me had, kreeg ik een kamer die hondvriendelijk was en direct toegang had tot de parkeerplaats - dat was handig. De doorgang van het hotel naar het restaurant was niet erg toegankelijk voor mijn oud familielid met mobiliteitsproblemen, dus moest hij vanaf zijn kamer naar de voorkant van het hotel worden gereden. Bij binnenkomst in mijn kamer viel meteen de geur van honden op en de vieze tapijten en fauteuils met verse vlekken. Ik vroeg me af waar die extra £10 voor de honden eigenlijk naartoe gingen. Gelukkig lag mijn kamer ver weg van de meeste familieleden die boven een suite sliepen waar een bruiloft plaatsvond en daardoor niet konden slapen. We hadden van tevoren voor maaltijden van een beperkt menu gekozen en betaald. Het eten stelde me teleur, zeker gezien de prijs die we ervoor hadden betaald. Het hoofdgerecht van gestoofd rundvlees was slechts een stuk vlees op wat puree met één wortel en één pastinaak - geen andere groenten. Het dessert was ook erg droog en weinig smakelijk. Het ontbijt was eveneens teleurstellend met lauw buffeteten. Je moest je ei bestellen bij de bar, maar tegen de tijd dat het kwam, had je al de rest van je ontbijt op. Geen warme dranken bij het buffet - je moest een medewerker vragen die dan met een thermoskan langs kwam. Op een grote tafel zou het handiger zijn geweest om een thermoskan te laten staan, aangezien het personeel geïrriteerd raakte door het voortdurend vragen om drankjes. Toen we vertrokken en om een manager vroegen om over de problemen te praten, was er blijkbaar niemand beschikbaar en werd ons verteld om maandag te bellen (het was zondag). Bij het bellen weigerde de manager met ons te praten en kregen we te horen om hen een e-mail te sturen. Omdat we alles van tevoren hadden betaald, leek het erop dat het hotel onze klachten niet serieus nam omdat ze al betaald waren. We hadden graag in privé met onze zorgen omgegaan, maar omdat u weigert in persoon te praten, hadden we geen andere keuze dan onze ervaringen publiekelijk te delen.



© 2007-2025 ReisChecker.nl