ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Cambridge

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service9

De bedden in dit hotel liggen heerlijk en de locatie is goed bereikbaar met de metro. Hoewel de kamers wat gehorig zijn, is er geen geluidsoverlast van buiten. De receptiemedewerkers zijn redelijk behulpzaam. Het eten laat echter te wensen over en kan worden verbeterd. De badkamers zijn eenvoudig, maar wel schoon.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service3

De kamer is lekker ruim en de bedden zijn prima om in te slapen. Het ontbijt is echter niet om over naar huis te schrijven; er is maar weinig keuze en het lijkt elke dag minder te worden. Je moet constant om dingen vragen, zoals nieuwe borden, terwijl het personeel gewoon rond lijkt te hangen. Toch is dit hotel een goede keuze als je er vooral bent om te rusten. De locatie is fijn, in een leuke buurt en vlakbij een metrostation.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit knusse hotel is misschien niet het meest luxueuze verblijf met zijn bescheiden omvang en eenvoudige ontbijtbuffet, maar het is perfect voor reizigers die toch voornamelijk buiten de deur vertoeven. De gunstige ligging nabij metrostation Paddington maakt het een uitstekende uitvalsbasis, vooral gezien de betaalbare prijs.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service7

Onze kamer was zo krap als een te strakke spijkerbroek - praktisch geen ruimte om te bewegen. Het voelde alsof we in een doolhof zaten waar onze koffers geen kant op konden. De badkamer was allesbehalve fris en het toilet had zijn beste dagen al lang achter de rug. Als ik jou was, zou ik hier geen nachtje boeken!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service6

Tijdens ons verblijf net voor de kerst kregen we kamer 205 toegewezen, nadat we een avontuurlijke tocht door de gangen hadden gemaakt. De kamer bleek echter ter grootte van een bezemkast te zijn, met slechts genoeg ruimte voor een bed en zonder kast voor kleding. De douche was oud, smoezelig en gerepareerd met tape. We voelden bijna al de beklemming van claustrofobie opkomen. Na het vriendelijk vragen om een andere kamer kregen we kamer 304, die gelukkig net was gerenoveerd en veel beter was. Tijdens ons verblijf waren ze ook bezig met het renoveren van andere kamers, wat zeker geen overbodige luxe was. Het ontbijt liet echter te wensen over, met slechts één medewerker die totaal geen zin leek te hebben. Op de tweede ochtend ontbrak hij zelfs volledig en vonden we een ruimte vol tafels bezaaid met vuile vaat. Nadat we de tafel zelf hadden opgeruimd, ontdekten we dat bijna al het eten al op was, ondanks het vroege tijdstip. Gelukkig was de locatie van het hotel wel perfect!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10
  • Ligging8
  • Service9

Na aankomst snel onze bagage gedumpt en de stad ingedoken. Het hotel was op loopafstand, en ze vertelden ons dat ze onlangs veel kamers hadden gerenoveerd. Als we 's avonds terug zouden komen, konden we een van deze nieuwe kamers krijgen. Geen enkel probleem. Het ontbijt was eenvoudig, maar voldoende. Al met al vonden we het een prima accommodatie voor een kort verblijf in de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging7
  • Service4

Dit hotel heeft duidelijk betere dagen gekend - de nieuwe eigenaar laat veel te wensen over als het aankomt op schoonmaak en onderhoud. Onze kamers waren te klein en gebrekkig, met geen ruimte voor zelfs maar een koffer. Het ontbijt was niet het hoogtepunt van de dag, dus na twee pogingen hebben we besloten elders te eten. De receptie liet regelmatig 's avonds de boel de boel, wat niet bepaald geruststellend was. Gelukkig is de locatie gunstig voor het bezoeken van bezienswaardigheden, maar er zijn genoeg andere, betere opties in dezelfde straat.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging8
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid4

Het hotel biedt een comfortabel verblijf, hoewel de layout doet denken aan een doolhof bij aankomst. Hoewel er wel schoongemaakt wordt, zou wat extra stofafname op bepaalde plekken geen overbodige luxe zijn. Het ontbijt is eenvoudig en mist een traditioneel Engels ontbijt, de kamers en gangen zijn wat aan de kleine kant. De service en vriendelijkheid van het personeel kunnen verbeterd worden; ze lijken onoprecht vriendelijk en niet erg behulpzaam bij vragen. Positief zijn de comfortabele bedden, de kleine maar efficiënte doucheruimte met krachtige warme straal en handige voorzieningen zoals een föhn en broekenpers. Ondanks enkele tekortkomingen, biedt dit hotel toch een redelijke prijs-kwaliteitverhouding.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service7

De locatie van het hotel is goed, maar de hygiëne liet zeer te wensen over. Het was een grote teleurstelling hoe vies alles was.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid6

Afgelopen weekend verbleef ik in dit hotel met drie vrienden en ik moet zeggen dat de accommodatie behoorlijk tegenviel. Hoewel onze kamer ruim was, liet de hygiëne in de badkamer veel te wensen over, waardoor ik genoodzaakt was om bij mijn vrienden te douchen. Het ontbijt was karig en werd nauwelijks aangevuld. Daarnaast waren er weinig faciliteiten beschikbaar, zoals enkel een receptie en kamers. Ondanks dat dit hotel in Londen gelegen is, met goede metroverbindingen, was het verblijf niet naar verwachting. Wellicht is dit hotel geschikt voor diegenen die voornamelijk in de stad willen vertoeven en slechts een slaapplek nodig hebben. De service liet ook te wensen over en ik zou niet snel terugkeren naar deze accommodatie.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl