ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Royal Cambridge

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging7
  • Service9

De bedden in dit hotel liggen heerlijk en de locatie is goed bereikbaar met de metro. Hoewel de kamers wat gehorig zijn, is er geen geluidsoverlast van buiten. De receptiemedewerkers zijn redelijk behulpzaam. Het eten laat echter te wensen over en kan worden verbeterd. De badkamers zijn eenvoudig, maar wel schoon.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging10
  • Service3

De kamer is lekker ruim en de bedden zijn prima om in te slapen. Het ontbijt is echter niet om over naar huis te schrijven; er is maar weinig keuze en het lijkt elke dag minder te worden. Je moet constant om dingen vragen, zoals nieuwe borden, terwijl het personeel gewoon rond lijkt te hangen. Toch is dit hotel een goede keuze als je er vooral bent om te rusten. De locatie is fijn, in een leuke buurt en vlakbij een metrostation.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging6
  • Service5
  • Kindvriendelijkheid5

Dit knusse hotel is misschien niet het meest luxueuze verblijf met zijn bescheiden omvang en eenvoudige ontbijtbuffet, maar het is perfect voor reizigers die toch voornamelijk buiten de deur vertoeven. De gunstige ligging nabij metrostation Paddington maakt het een uitstekende uitvalsbasis, vooral gezien de betaalbare prijs.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging5
  • Service7

Onze kamer was zo krap als een te strakke spijkerbroek - praktisch geen ruimte om te bewegen. Het voelde alsof we in een doolhof zaten waar onze koffers geen kant op konden. De badkamer was allesbehalve fris en het toilet had zijn beste dagen al lang achter de rug. Als ik jou was, zou ik hier geen nachtje boeken!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Service6

Tijdens ons verblijf net voor de kerst kregen we kamer 205 toegewezen, nadat we een avontuurlijke tocht door de gangen hadden gemaakt. De kamer bleek echter ter grootte van een bezemkast te zijn, met slechts genoeg ruimte voor een bed en zonder kast voor kleding. De douche was oud, smoezelig en gerepareerd met tape. We voelden bijna al de beklemming van claustrofobie opkomen. Na het vriendelijk vragen om een andere kamer kregen we kamer 304, die gelukkig net was gerenoveerd en veel beter was. Tijdens ons verblijf waren ze ook bezig met het renoveren van andere kamers, wat zeker geen overbodige luxe was. Het ontbijt liet echter te wensen over, met slechts één medewerker die totaal geen zin leek te hebben. Op de tweede ochtend ontbrak hij zelfs volledig en vonden we een ruimte vol tafels bezaaid met vuile vaat. Nadat we de tafel zelf hadden opgeruimd, ontdekten we dat bijna al het eten al op was, ondanks het vroege tijdstip. Gelukkig was de locatie van het hotel wel perfect!





© 2007-2025 ReisChecker.nl