ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik ben hier al meerdere keren verbleven en vond het altijd een geweldige deal. Het interieur is wel wat verouderd - de gordijnen en voering waren behoorlijk versleten tijdens mijn laatste verblijf - maar tegelijkertijd was de badkamer vlekkeloos en het bed comfortabel, dus voor een korte pauze is het ideaal. Bovendien zijn alle medewerkers die ik heb ontmoet echt geweldig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Deze keer was de kamer fantastisch. Alles was brandschoon, met een groot en comfortabel tweepersoonsbed en frisse lakens. Zelfs de badkamer was kraakhelder, met twee grote badhanddoeken. Onze kamer (nummer 97) was gelegen in een rustig deel van het hotel. Het enige minpuntje was dat er geen afstandsbediening was voor de tv. We informeerden bij de receptie en ze zeiden dat ze het 'zouden regelen', maar later op de avond was er nog steeds geen afstandsbediening. Het was echter al middernacht, dus we hadden het eigenlijk toch niet echt nodig.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf hier was een teleurstelling. Bij aankomst stond de lift stil en was het restaurant gesloten, ondanks hun online advertenties. Er was geen ontbijt of sportschool beschikbaar, wat ze wel beweerden op hun website, wat voelt als een misleiding. Toen ik navraag deed bij de receptie, vertelden ze me dat deze faciliteiten al een tijdje gesloten waren vanwege covid-19. De kamer was ijskoud omdat de verwarming niet werkte! Het leek alsof zelfs daklozen daar betere omstandigheden verdienden. Hoewel het bed en de handdoeken schoon waren, liet de rest van de kamer veel te wensen over. De vloeren waren vies en de muren waren bedekt met vuil. Het leek alsof een simpele schoonmaakbeurt al veel had kunnen verbeteren, maar het leek erop dat het personeel hier geen tijd voor had. Toen ik probeerde de receptie te bellen, ontdekte ik dat de telefoon geen kabel had! Na een flinke klacht kreeg ik eindelijk wat extra dekens, maar de medewerker leek er weinig om te geven. Ik vroeg me af hoe het zou zijn om in zo'n omgeving te werken. Hoewel het hotel oud was, had dit geen probleem hoeven te zijn als de basisvoorzieningen in orde waren geweest. Helaas voldeed deze accommodatie niet eens aan die minimale eisen. Ik besloot het hotel vroegtijdig te verlaten om elders mijn reis voort te zetten, aangezien ik het hier niet langer uithield. In mijn reiservaring heb ik veel hostels, B&B's en gedeelde accommodaties bezocht die goedkoper waren, maar veel beter in kwaliteit. Het was lang geleden dat ik zo'n slechte service had meegemaakt. Ik hoop oprecht dat dit hotel zijn deuren sluit. Niemand verdient het om in zulke omstandigheden te verblijven. Wat een complete chaos.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij het binnenkomen van dit 'hotel' vanaf de achtergelegen parkeerplaats werden we begroet door een gang vol vliegen, wat niet bepaald een veelbelovende start was. Het enige lichtpuntje was het vriendelijke personeel aan de receptie. Echter, bij het verkennen van de accommodatie leek het alsof we een tijdmachine hadden genomen naar een ver verleden, ergens in de jaren 80 of 90. Het hele hotel straalde verwaarlozing uit, met vlekken en slijtage die dringend aangepakt moesten worden. De kamers waren oververhit, alsof ze vliegen wilden aantrekken in plaats van gasten, zelfs in het hartje van de zomer. Het enige redmiddel was om de ramen wagenwijd open te zetten. Alles, van de muren en plafonds tot de tapijten, vertoonde vlekken en tekenen van langdurig gebruik. Een gesprek met de lokale bevolking onthulde dat ons verblijf in dit hotel met minachting werd ontvangen. Terugkeren naar het hotel in het donker was ook geen pretje. Zowel de deurbel als de mogelijkheid om de deuren te openen leken niet te functioneren. Hierdoor moesten we creatief zijn en klom een van onze groepsleden zelfs door een raam naar binnen, niet één, maar twee avonden op rij. De prijs die we betaalden was veel te hoog voor wat we kregen. Als ik maar van tevoren de reviews had gelezen, had ik deze ervaring wellicht kunnen vermijden. Zie de foto's die de trieste staat van het bed weergeven - zo teleurstellend dat ik de dekens niet eens durfde terug te slaan. Het liefst had ik mijn voeten geveegd voordat ik vertrok.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik verbleef onlangs twee nachten in dit hotel voor een burgerlijke ceremonie van vrienden. Hoewel de kamers een kleine opknapbeurt konden gebruiken, was mijn kamer ruim en comfortabel, dus het was allemaal prima. Het personeel was ontzettend behulpzaam en vriendelijk. Ze hielpen ons met het klaarmaken van de kamer voor na de ceremonie en waren altijd beleefd en enthousiast om te helpen. Zelfs toen we een medewerker moesten roepen om de verwarming te verlagen, werd dit direct en zonder klachten opgelost. Het eten tijdens de receptie was heerlijk en het personeel was zeer attent en geduldig, zonder opdringerig te zijn. Tijdens het ontbijt zorgden ze ervoor dat we niets tekortkwamen, brachten ze koffie en thee naar onze tafel en vulden ze snel de gerechten aan. Ze hadden zelfs geen probleem met het bieden van alternatieven voor onze vegetarische gasten. Mijn verblijf in dit hotel was over het algemeen zeer aangenaam en ik zou het zeker aanraden aan anderen. Een speciale shoutout naar het hele team, jullie waren geweldig! Bedankt voor alles

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging7
  • Service7

Dit hotel bevindt zich aan een levendige hoofdstraat, wat betekent dat het verkeer voor de nodige geluidsoverlast kan zorgen. Ondanks de drukte van buiten ziet de receptie er netjes uit. Achter het hotel is een gratis parkeerplaats beschikbaar. De kamer voor twee personen was aan de kleine kant, maar wel voldoende voor een comfortabel verblijf.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl