ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Het personeel is buitengewoon hulpvaardig en staat altijd paraat om aan al je wensen te voldoen, of het nu gaat om het verschaffen van nieuwe handdoeken of het regelen van een taxi voor de terugreis naar het hotel. De diners waren verrukkelijk en de porties waren royaal. Ook het Engelse ontbijt was uitgebreid en heerlijk. De kamers kunnen echter wel een opknapbeurt gebruiken, aangezien ze enigszins verouderd zijn. Desalniettemin weerspiegelt de betaalbare prijs dit wel. Uiteindelijk breng je hier voornamelijk de nacht door, aangezien je de rest van de tijd doorbrengt in Londen of in de omgeving.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het ontbijtpakket dat we aantroffen in de ochtend was een aangename verrassing! Het bevatte een mix van kaaschips, een chocoladereep, een flesje water, melk, cornflakes en een sappige appel. De kamers waren niet erg opvallend, maar voldeden prima voor een goede nachtrust.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ons recente verblijf in Londen met een grote groep was fantastisch! Ondanks onze kamers aan de drukke kant van de straat, was het hotel verrassend stil. De bedden waren comfortabel en de service was uitstekend. Zowel het ontbijt als het diner waren heerlijk. Echter, wat dit verblijf echt onvergetelijk maakte, was het uitzonderlijk vriendelijke personeel. Ze deden er alles aan om ons thuis te laten voelen en droegen zo bij aan een paar geweldige dagen in de stad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Toen ik met de bus naar Londen reisde, verbleef ik in dit hotel en ik zou het echt afraden! Het was absoluut het smerigste hotel waar ik ooit ben geweest. De badkamer liet veel te wensen over op het gebied van hygiëne en de lakens waren ook niet bepaald fris. Bovendien ging onze kamerdeur niet op slot en moest deze snel worden vervangen. Bij onze terugkeer had de deur opnieuw problemen. Het plafond vertoonde gaten, er was schimmel op de badkamertegels en de douchekop was vies. De kamers werden niet schoongemaakt tenzij je erom vroeg, wat schijnbaar te maken had met het milieu? Gelukkig was het personeel vriendelijk en behulpzaam, dat was het enige positieve punt.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De kamers waren een grote teleurstelling, zeker gezien we specifiek hadden gevraagd om driepersoonskamers voor onze groep studenten. Bij aankomst ontdekten we dat we zelf matrassen op de grond moesten leggen naast de bedden, wat de hygiëne niet ten goede kwam. Het gebrek aan bereikbaarheid met het openbaar vervoer maakte de situatie nog vervelender.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl