ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Menzies Belford

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel laat flink wat te wensen over! In de kamer ontbrak het aan basisvoorzieningen zoals een toiletborstel, de ramen waren niet te openen en er was geen ventilatie in de badkamer. Daarbovenop was de kamer niet proper en leek er geen sprake te zijn van schoonmaak gedurende mijn verblijf van 3 dagen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Dit hotel was een grote teleurstelling. Bij aankomst bleek dat onze kamer, die al betaald was met een voucher, niet bekend was in hun systeem. Het personeel bij de receptie was onvriendelijk en we moesten zelf het probleem oplossen. De kamer was verre van wat je van een 3-sterrenhotel mag verwachten, met schimmel in de douche en een kapotte zeephouder. Het ontbijt was ok op de eerste dag, maar de tweede dag was ondermaats omdat de kok ziek was; we moesten het doen met toast en jam. Alsof dat nog niet genoeg was, was het koffiezetapparaat nog steeds stuk. Voor ons was dit een ervaring om snel te vergeten, hier gaan we zeker niet meer terug.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het bed was zo oncomfortabel dat het voelde als liggen op een verroest frame vol veren. Met slechts 3 uur slaap per nacht voelde het alsof ik in een broeikas sliep vanwege het afgesloten raam met slechts een kleine opening. De voorzieningen waren ook teleurstellend, met slechts 2 lange handdoeken en 2 kleine handdoeken voor 10 dagen, terwijl je vanwege de hitte en het zweten elke dag moet douchen. Er was geen schoonmaakservice gedurende mijn verblijf, waardoor het afval zich opstapelde en de lakens plakkerig werden van het zweet. Om het nog erger te maken, was er geen gratis wifi beschikbaar en moest ik extra betalen voor slechts 5 dagen toegang. Ik ben zeker van plan om een klacht in te dienen bij mijn reisorganisatie na deze teleurstellende ervaring.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Wat een teleurstelling was dit hotel zeg. Vandaag aangekomen met een groep mensen en wat een armoedige vertoning. De kamers vertoonden flinke slijtage, met scheuren in het bad en tegels die aan het verkleuren waren van de schimmel. De service liet veel te wensen over en de dame bij de receptie was ronduit onvriendelijk. Het eten was gewoonweg walgelijk en om het helemaal af te maken, moesten we ook nog eens 14 pond per dag betalen voor wifi die amper werkte. Met een groep van 32 personen voelden we ons eerder een last dan welkome gasten. Dit is niet het niveau dat we gewend zijn van Britannia Hotels. Een absolute afrader.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst in de namiddag werden we geconfronteerd met een onjuiste boeking, wat enige tijd kostte om op te lossen. De kamer die we kregen toegewezen had een vies tapijt en er waren geen handdoeken aanwezig. Daarnaast lukte het ons niet om het raam te sluiten. Om vroeg te kunnen vertrekken de volgende ochtend informeerden we de avond ervoor naar het ontbijt. De receptionist vertelde ons dat het vanaf 7 uur mogelijk was. Echter, toen we de volgende ochtend wilden betalen voor het ontbijt, verklaarde een andere medewerker dat het pas om 7:30 uur beschikbaar was, ondanks dat het volledige buffet al klaar stond. Gelukkig hadden we nog niet betaald. Er is duidelijk ruimte voor verbetering in de communicatie binnen dit hotel.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl