ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Best Western House

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Iedere zaterdag genoten we van het ontbijt in dit hotel sinds de opening, maar afgelopen weekend was een teleurstelling. Bij aankomst om 07.30 uur werden we verrast door een nieuwe, vriendelijke dame die ons vertelde dat er geen walk-ins meer werden geaccepteerd, ondanks onze gebruikelijke tijd. Communiceren was lastig vanwege haar beperkte Engelse vaardigheden. Gelukkig kwam er een supervisormedewerker voorbij die ons uiteindelijk binnenliet. Er waren slechts 4 andere gasten in het ruime restaurant, dus het leek onnodig om ons in eerste instantie te weigeren. Het hotel staat bekend om de vriendelijke service, maar deze onbekende medewerkers maakten het jammer genoeg niet waar. Volgende week zullen we elders gaan ontbijten, misschien bij de Premier Inn met gratis parkeergelegenheid. Het is jammer dat we niet langer welkom lijken in dit hotel, ondanks onze trouw en wekelijkse betaling van £33.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Gunstig gelegen nabij het bruisende centrum van Banbury met prachtig uitzicht op de gracht. De kamers voldoen precies aan de verwachtingen van een luxe herberg: netjes, comfortabel en rustig. Het ontbijt voldeed aan de hoge standaard, maar een extra kok zou kunnen helpen om de service te versnellen. Banbury is een charmant stadje met uitstekende treinverbindingen naar Oxford. Parkeren is niet mogelijk, maar de nabijgelegen kade is betaalbaar en handig.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Mijn verblijf bij Premier Inn op 11 februari was een nachtmerrie door de aanwezigheid van ongedierte. Hoewel ze het probleem erkenden en een compensatie van £200 boden op 26 februari, is er sinds mijn correctie van een kleine fout in de IBAN op 4 april geen betaling, update of reactie meer geweest. Na twee maanden wachten is er nog steeds geen teken van betaling. Dit gebrek aan professionaliteit is ronduit teleurstellend. Het voelt alsof Premier Inn onverschillig is, terwijl ik gewoon verwacht dat ze hun verantwoordelijkheid nemen. Het is teleurstellend en frustrerend om zo behandeld te worden.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Na het inchecken en een comfortabele nacht in ons hotelkamer, stonden we op de tweede dag voor een onverwachte verrassing. Door een fout in het systeem konden we onze kamer niet meer in. Het kostte enige tijd en moeite om dit op te lossen, wat eigenlijk makkelijker had moeten gebeuren. Het personeel leek verward en bleef volhouden dat de kamer die wij hadden gebruikt niet aan ons was toegewezen. Ondanks dat al onze spullen in de kamer lagen, weigerden ze toe te geven dat de fout niet bij ons lag.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Telkens als we opnieuw verblijven, merken we dat de kwaliteit achteruit gaat. Bij aankomst was onze kamer niet goed schoongemaakt: stoffige plinten, tapijt dat niet goed was gestofzuigd, en een stoel met vlekken. De koudwaterkraan in de badkamer was kapot en hoewel dit gerepareerd werd, bleef het probleem terugkeren. Ondanks ons verzoek werd onze kamer niet schoongemaakt tijdens ons verblijf. Zelfs het koffiezetapparaat bij het ontbijt werkte niet goed, ondanks een poging van het personeel om het te repareren. Helaas kregen we geen vergoeding aangeboden toen we ons beklag deden. Hoewel we regelmatig Banbury bezoeken, overwegen we om in de toekomst een andere accommodatie te kiezen. Het voelde alsof het personeel veel extra taken moest uitvoeren naast hun normale werkzaamheden, en we voelden met hen mee.



© 2007-2025 ReisChecker.nl