ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Honiley Court & Conference Centre

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op slechts 15 minuten rijden van Warwick ligt dit hotel te midden van landelijke schoonheid. Een auto is echter een must vanwege de afgelegen locatie. Gelukkig is er voldoende parkeergelegenheid beschikbaar. De kamers zouden wel een opfrisbeurt kunnen gebruiken wat betreft inrichting en meubilair, maar ze waren wel schoon en ruim genoeg voor een tweepersoonsverblijf. Het uitzicht vanuit sommige kamers laat echter te wensen over, maar gelukkig verbleven we maar twee nachten en was het geen groot issue. Hoewel het eten fantastisch was, liet de service 's avonds wat te wensen over, met langzame bediening en soms verkeerde gerechten geserveerd. Het is raadzaam om goed naar het menu te kijken. Desondanks was het personeel vriendelijk en zou ik hier in de toekomst weer verblijven, nu wetende wat ik kan verwachten.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Wij verbleven hier voor een arrangement van twee nachten inclusief avondeten op de eerste avond. De kamer was precies zoals het moest zijn: netjes, schoon en gezellig. De badkamer oogde misschien wat gedateerd, maar was zeer goed schoongemaakt. Het driegangendiner op de eerste avond was verrukkelijk, goed bereid en prachtig opgediend. Het ontbijt bestond uit een continentaal buffet gevolgd door een warme maaltijd naar keuze, ook dit was uitstekend bereid en liet niets te wensen over. Al met al was ons verblijf hier zeer plezierig dankzij het vriendelijke personeel en ik zou dit hotel zeker aanraden aan anderen, vooral in combinatie met het tweedaagse arrangement.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De kamer straalde warmte uit en het bed was heerlijk comfortabel, daarnaast was alles brandschoon. Echter, in de badkamer was er een probleem met de verlichting, slechts één van de drie lampen werkte en er was geen apart licht voor het scheren. De beschikbare spiegel was klein en van plastic, wat het scheren bemoeilijkte. Het eten had redelijke prijzen, maar het ontbijt was wisselend. De ene dag waren de champignons overkookt en oneetbaar, terwijl de worstjes de volgende dag ijskoud waren. Het vegetarische dinermenu was beide avonden hetzelfde, zonder variatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel verdient absoluut een goede beoordeling vanwege de geweldige prijs-kwaliteitverhouding. Voor de prijs die je betaalt, is het een uitstekende keuze, vooral als je op reis bent voor werk. Hoewel het geen luxe 4-sterrenhotel is, is het zeker een van de beste budgetopties die ik in Groot-Brittannië heb ervaren. De inrichting is mooi en de bar ziet er aantrekkelijk uit, hoewel de gemeenschappelijke ruimtes wat aan de simpele kant zijn - maar nogmaals, wat mag je verwachten voor deze prijs? Het personeel, vooral de twee jongens achter de bar, is vriendelijk en behulpzaam. De kamers zijn ruim en comfortabel, zeker gezien de betaalbare prijs. Echter, het eten laat echt te wensen over. De wachttijden zijn lang en de kwaliteit van het eten is ondermaats. Velen beschrijven het als bijna oneetbaar, wat helaas maar al te waar is. Ondanks de teleurstellende eetervaring, zou ik zeker weer in dit hotel verblijven en het aan anderen aanbevelen. Het is een goede plek om te overnachten, maar ik zou aanraden om elders te dineren. Helaas kunnen de bar en het restaurant niet tippen aan de algehele kwaliteit van het hotel.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

We verbleven in een hotel dat nog in renovatie was en onlangs heropend is, en we hebben toch een aangename ervaring gehad. Het personeel was vriendelijk en attent, en het feit dat het hotel hondvriendelijk was, was een leuke verrassing. Het eten was voortreffelijk. Zowel de bar als de receptie waren stijlvol en gastvrij. Hoewel de kamer enigszins gedateerd was, was deze wel schoon. Bij ons vertrek hebben we enkele suggesties achtergelaten, zoals het toevoegen van een koffiezetapparaat bij het ontbijt en het creëren van een meer huiselijke sfeer in de kamer. We hopen dat deze feedback in overweging wordt genomen en dat het verblijf voor toekomstige gasten nog aangenamer zal maken.



© 2007-2025 ReisChecker.nl