ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Rasool Court

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging10
  • Service2

Geen 2-persoonskamer beschikbaar door overboeking, dus kregen we twee 1-persoonskamers toegewezen. Het zag er onhygiënisch uit en rook van beneden tot boven naar... nou ja, niet bepaald aangenaam. De lift was ook een ervaring op zich, met zwartgeblakerde muren en vloeren. De slaapkamers waren stoffig en rommelig, met een oude waterkoker en een bed dat er niet bepaald fris uitzag. De gordijnen hingen half los en de douche was zo klein en vies dat ik er niet eens aan wilde denken om erin te stappen. Ik zal de details besparen, maar geloof me, dit was geen pretje. Ik raad deze accommodatie absoluut niet aan. Je hoeft echt geen luxehotel zoals een Hilton te zijn, maar een schone kamer is wel het minste wat je mag verwachten. Ouderdom is geen excuus; met een beetje moeite kan je ervoor zorgen dat alles netjes en schoon blijft!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service1

In de tijd vóór het bestaan van Zoover, vertrouwde je op foldertjes van reisbureaus voor informatie. Ik verbleef eens in een hotel dat absoluut niet voldeed aan de verwachtingen. De deur van de badkamer kon je niet dichtdoen van binnenuit, dus als je geen hulp kreeg, zat je vast. Ondanks mijn klacht bij de receptie, werd er niets aan gedaan. De receptionist was niet bepaald vriendelijk. Daarnaast liep het bed scheef af en het ontbijt was ronduit teleurstellend. En hoewel de ligging van het hotel gunstig was, vlakbij de metro, was het niet eens de prijs waard die ik betaald had. Mijn advies: zoek alsjeblieft een ander hotel in Londen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service1
  • Kindvriendelijkheid1

Het hotel liet veel te wensen over. De gordijnen hingen los en sommige kamers hadden zelfs helemaal geen gordijn. De sanitaire ruimte was niet alleen te klein, maar ook vies en vol kalkaanslag, waardoor baden niet aantrekkelijk was. Het leek erop dat er slechts oppervlakkig werd schoongemaakt, want er was veel stof te vinden. Tot overmaat van ramp vonden we in een van de kamers zelfs een buisje met verdovende middelen, wat we meteen gemeld hebben bij de receptie. Vanwege de twijfelachtige situatie hebben we voor vertrek onze bagage gecontroleerd op verdachte items. De kamers waren te klein en slecht afsluitbaar, waardoor we last hadden van rooklucht als anderen in hun kamer rookten. Het onthaal was koel en er werd nauwelijks gecontroleerd wie er binnenkwam. Al met al was het een verwaarloosd en onhygiënisch hotel.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6
  • Ligging10
  • Service8

Ons verblijf op de begane grond was alles bij elkaar genomen best aangenaam; comfortabel bed en een werkende televisie. De badkamer liet inderdaad te wensen over, maar gelukkig geen hinderlijke rioolgeuren ervaren. Het ontbijt zorgde voor de nodige hilariteit; je kreeg twee geroosterde boterhammen met de keuze uit jam, boter of suiker per persoon. Daarnaast kon je genieten van twee soorten cornflakes met melk, onbeperkt koffie of thee en jus d'orange. Het was voldoende voor ons. Het personeel was ietwat mysterieus en de medewerkers bij de receptie spraken niet bepaald vloeiend Engels (!). De locatie was echter top, met een metrostation vlakbij. Wanneer je activiteiten of excursies boekt bij het hotel, ben je over het algemeen duurder uit. In de buurt zijn diverse winkels zoals een supermarkt, Starbucks, McDonald's, Burger King, pubs, enzovoort. Omdat onze kamer aan de straatkant lag, hadden we 's nachts wel last van veel lawaai. Ondanks dat hebben we ons daar uitstekend vermaakt en waren we over het algemeen tevreden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid5

Ons verblijf in Londen van 10/11/06 tot 12/11/06 was allesbehalve een succes. Het hotel waar we verbleven straalde veroudering en dringende renovatie uit. Onze kamer was ronduit smerig, met een piepkleine plastic badkamer die een muffe geur verspreidde. De douche was niet alleen klein, maar ook onaangenaam ruikend. Bovendien lekte het dak van onze kamer, met een grote vochtplek op het plafond als resultaat. Gelukkig was het bed nog enigszins comfortabel. Het ontbijt was teleurstellend en het personeel liet veel te wensen over. Het enige lichtpuntje was de locatie van het hotel. Kortom, dit hotel raden wij ten zeerste af! Groetjes uit West-Vlaanderen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging9
  • Service3
  • Kindvriendelijkheid1

Van 15 tot en met 18 december verbleven we in dit hotel. Het is een oude plek die niet erg schoon was. Binnen twee dagen moesten we drie keer van kamer wisselen. Het personeel was niet erg spraakzaam. De eerste nacht moesten we vanwege watervoorzieningsproblemen naar een andere kamer verhuizen. Die kamer was klein en niet erg schoon, met de douchecabine midden in de kamer en het toilet op de gang dat ook door het personeel werd gebruikt. De tweede kamer was wel netjes, maar had geen warm water. Daarna zijn we naar de derde kamer verhuisd, die redelijk schoon was en waar we wel konden douchen. Het ontbijt bestond uit 2 sneetjes geroosterd brood met jam per persoon en er stonden wat cornflakes op tafel. Let op: als je je bord optilt, blijft het aan de tafel plakken. Je kreeg wel koffie, thee en sap. Tip: neem je eigen handdoeken mee, want de vuile werden gewoon opgevouwen en op het bed gelegd. Een pluspunt was de geweldige locatie, maar één ding is zeker: wij zullen hier niet meer terugkeren.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging10
  • Service1

De locatie was geweldig, maar de rest was een regelrechte ramp. Helaas was er geen warm water en geen douchecabine, ondanks onze klacht bij de receptie. Ze waren er al van op de hoogte, maar konden er niks aan veranderen. We moesten maar wachten tot de middag om misschien te kunnen douchen. Toen we terugkwamen naar het hotel, bleek de douche inderdaad te werken, maar alleen voor één persoon en het warme water was ook ver te zoeken. Dit was echt teleurstellend.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4
  • Ligging9
  • Service3

De kamers lieten te wensen over: stoffige vitrages, loshangende gordijnen, bevuild tapijt en zelfs een ongewenste gast in de badkamer. En alsof dat nog niet genoeg was, lekte het plafond bij regenval. Het lijkt erop dat dit hotel wel een flinke opknapbeurt kan gebruiken. Mijn advies: zoek maar beter een andere plek om te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit5
  • Ligging9
  • Service5

Dit hotel is basic en zonder poespas, maar de ligging vlakbij het metrostation is een groot pluspunt. De service was niet bepaald hartelijk en het eten was wisselend van kwaliteit.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit3
  • Ligging8
  • Service4

De gordijnen waren vergeven van stof, het tapijt oogde onfris en het bed was van slechte kwaliteit. Daarnaast leken de handdoeken niet helemaal schoon te zijn en de badkamer was opvallend klein.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl