ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Elizabeth Hull

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel was een ware teleurstelling. Het voelde somber en levenloos aan, alsof alle inspiratie eruit was gezogen. Ondanks het vriendelijke personeel was de sfeer verschrikkelijk en was het duidelijk dat het hotel dringend gerenoveerd moest worden. De toiletten lieten te wensen over en de bar was een grote teleurstelling, vooral omdat deze overdag gesloten was en je niet eens een simpele kop koffie kon krijgen. Het is zeker geen plek waar ik ooit nog zal terugkomen. Wat een nachtmerrie.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Een fijn hotel dat vriendelijk is voor honden, met personeel dat welwillend maar niet erg behulpzaam is. Het is een raadsel wie heeft besloten om een Engels ontbijt aan te bieden maar alleen roerei te serveren! Dit voldoet niet aan de verwachtingen van een typisch Engels ontbijt. Het moet mogelijk zijn om een gevarieerder aanbod te bieden, zeker als ze voldoen aan goede voedselhygiëne-standaarden zoals HACCP.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Deze recensie is best opmerkelijk. We hebben een geweldige deal gekregen voor ons verblijf in het hotel, wat op zich goed was. Als we echter de normale prijs hadden betaald, zouden we zeker teleurgesteld zijn geweest. Dit kwam vooral door het eenvoudige eten, de beperkte beschikbaarheid (soms meer opties op het menu dan beschikbaar) en het feit dat we drie keer niet waren ingeschreven voor het ontbijt. De kamer werd op de eerste dag wel schoongemaakt, maar niet volledig; op de tweede dag was deze pas om 15.30 uur half af. We moesten beide dagen zelf om nieuwe voorraad toilet papier en koffie/melk vragen. Al met al was ons verblijf erg basic, misschien wel het meest basic waar we ooit hebben verbleven. Het haalde niet het normale standaardniveau van dit hotelketen. Zouden we hier weer verblijven? Ja, maar alleen als we weer een speciale aanbieding kunnen krijgen - de volle prijs is het voor ons niet waard.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het lijkt erop dat dit hotel niet langer wordt gebruikt voor migrantenopvang. Helaas liet de service te wensen over tijdens mijn verblijf. We hadden een executive suite geboekt met de belofte van comfortabele kamerjassen en pantoffels, maar deze waren nergens te bekennen. Bij het ontbijt werden we zelfs in twijfel getrokken of we ervoor hadden betaald. Klachten konden niet worden ingediend, aangezien er nooit iemand bij de receptie was - zelfs niet bij het uitchecken, waar we de sleutels aan het restaurantpersoneel moesten overhandigen. Kortom, het hotel heeft dringend behoefte aan een grondige schoonmaak en renovatie. Ik zal hier zeker geen tweede keer boeken.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Het hotel was niet helemaal wat ik ervan had verwacht. Toen ik de kamer binnenkwam, viel het me op dat de verwarming constant aan stond en alle ramen open waren. Het leek alsof de temperatuur op die manier in balans werd gehouden. De buitenlucht was echter niet bepaald aangenaam, een mix van melk en koeienmest hing in de lucht. Zelfs wanneer de ramen gesloten waren, drong deze geur nog steeds binnen. De service bij de receptie was wel goed, het personeel was vriendelijk en het in- en uitchecken verliep vlot. Ik vond de prijs aan de hoge kant voor wat het hotel bood, maar aangezien ik geen hoge verwachtingen had was dat acceptabel. Belangrijk voor mij is de kwaliteit en netheid van de badkamer, en die was redelijk, maar niet erg modern. Ondanks deze minpuntjes was het verblijf over het algemeen aangenaam en de locatie was gunstig ten opzichte van de stad en andere delen van Hull.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl