ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Hall Garth , Golf & Country Club

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Hoewel de kamers hier en daar wat sleets zijn en enkele ramen aan vervanging toe zijn, wordt dit ruimschoots gecompenseerd door de totale ervaring. Het personeel is bijzonder vriendelijk en behulpzaam, waardoor je je meer dan welkom voelt. Daarnaast is het eten smakelijk en overvloedig, en de ligging naast de golfbaan is fantastisch. De spa is van hoge kwaliteit en gemakkelijk toegankelijk. Kortom, ondanks enkele kleine minpuntjes zullen wij zeker terugkeren naar deze accommodatie.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Ik ben al meerdere keren naar deze plek geweest, maar ik denk niet dat ik een volgende keer zal terugkeren. Mijn verblijf was in kamer 16, boven de stallen... De kamer was best schoon, eerlijk gezegd. Maar erg versleten. De gordijnen hingen los, de waterkoker en het strijkijzer waren kapot. De badkamer was een ramp: het toilet stond op een onhandige plek en de wc-rollen lagen meters verderop, wat een acrobatische toer veroorzaakte om er een te pakken. De douche ging van koud naar lauw en de temperatuurregelknop was kapot. Het bed was comfortabel en schoon, maar helaas schuin, waardoor ik de hele nacht lag te woelen. Het personeel daarentegen was geweldig: vriendelijk, behulpzaam en toegewijd. Maar als ik toch nog eens terugkom, zal ik absoluut geen kamer boven de stallen accepteren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit hotel is echt een pareltje, met personeel dat altijd voor je klaar staat en vriendelijk is. Het enige puntje van kritiek is dat de schoonmakers wat meer aandacht mogen besteden aan de details, zoals spiegels en fotolijsten die wat stoffig waren. Het ontbijt was heerlijk, al vond ik het spek net iets te krokant gebakken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Bij aankomst werden we nauwelijks begroet en leek er een gebrek aan gastvrijheid te zijn. Het inchecken verliep onpersoonlijk en afwijzend, met weinig begeleiding over waar we heen moesten. De beloofde handdoeken en badjassen ontbraken in de kleedkamers, waardoor we zelf moesten zoeken. Het personeel leek afgeleid en weinig behulpzaam, en de spa zelf was niet goed onderhouden. Overal lagen vuile handdoeken en de vloeren waren nat en glad. De faciliteiten, zoals de sauna en bubbelbaden, vielen ook tegen in temperatuur en hygiëne. Toen we wilden vertrekken, was er geen enkel afscheidswoord van het personeel. Zelfs na het delen van onze teleurstellende ervaring via e-mail, bleef een reactie uit. Het geheel liet een onprofessionele en onverschillige indruk achter, waardoor we teleurgesteld en ontevreden vertrokken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

De service was uitstekend en we hadden een aangenaam verblijf. Vooral het ontbijt beviel ons erg goed. Helaas was het zwembad gesloten en was de sauna niet heel warm, maar we hebben wel genoten van de buiten jacuzzi. Ook hebben we gebruikgemaakt van de fitnessruimte. Het ontbijt en onze mooie kamer, inclusief het gebruik van de fitnessruimte en spa, waren het geld meer dan waard. Het was zeker de moeite waard om wat extra geld te betalen voor een luxere kamer. Het gebouw is weliswaar oud en kan wat liefde gebruiken, maar heeft veel karakter en is gelegen in een prachtige omgeving.



© 2007-2025 ReisChecker.nl