ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel The Queensferry

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Tijdens ons tweedaags verblijf bij het DoubleTree by Hilton Edinburgh, Queensferry Crossing, hebben we een fantastische ervaring gehad. Hoewel het hotel niet in het hart van de stad ligt, is het toch prima bereikbaar met het openbaar vervoer, waardoor we snel en eenvoudig in Edinburgh konden zijn. De locatie zelf is adembenemend, met een rustige en schilderachtige omgeving, vooral met het prachtige uitzicht op de nabijgelegen Queensferry Crossing. Voor wie op zoek is naar een vredig toevluchtsoord, ver weg van de drukte van de stad, is dit een perfecte keuze. Het personeel was uitermate vriendelijk en gastvrij gedurende ons verblijf. Ze deden er alles aan om ons thuis te laten voelen en stonden altijd paraat om te helpen met wat dan ook. Het hotel was brandschoon, eigentijds en alles verliep vlekkeloos, van inchecken tot uitchecken. Het ontbijt bood een standaard Schots/Engels assortiment, van goede kwaliteit en met voldoende keuzemogelijkheden. Al met al hebben we een zeer aangenaam en comfortabel verblijf gehad en zouden we dit hotel zeker aanraden aan anderen, met name aan wie een rustige uitvalsbasis zoekt met makkelijke toegang tot het stadscentrum.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een verblijf in dit hotel was zeer bevredigend.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

De ervaring was helaas kort vanwege een geannuleerde vlucht, maar er waren zeker hoogtepunten. De ontvangst was hartelijk, het bed was hemels en de regendouche was een aangename verrassing. Helaas liet de afvoer van de douche wat te wensen over. Hopelijk volgende keer meer geluk!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is een goede keuze voor een kort of langer verblijf. Recentelijk gerenoveerd in een stijlvolle setting. De kamers zijn comfortabel ingericht. Enige minpuntje was dat de ontbijtservice niet in lijn was met de rest van de renovatie. Bij binnenkomst in de ontbijtzaal waren er nog restanten champagne van de vorige avond zichtbaar, wat de indruk gaf dat er niet goed was opgeruimd. De kelner straalde duidelijk uit dat hij er geen zin in had, wat de ervaring wat tegenvallend maakte.



© 2007-2025 ReisChecker.nl