ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Signature Inn

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Wat een fantastische tijd heb ik gehad tijdens mijn verblijf van enkele nachten! Ik was echt onder de indruk. De omgeving was onberispelijk schoon en veilig. Het team was buitengewoon vriendelijk en behulpzaam, waardoor mijn ervaring nog specialer werd. Ik kijk er nu al naar uit om weer terug te gaan!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Fiona heeft echt indruk op mij gemaakt! De accommodatie was brandschoon en de ligging was perfect. Ik kon gewoon de hoek omlopen en genieten van een paar biertjes. Bovendien was het superhandig om de Route 45-bus te nemen naar het stadscentrum. Echt een topervaring!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ongeveer een maand geleden had ik deze accommodatie geboekt, en ik had uitgebreid contact met het personeel om ervoor te zorgen dat mijn verblijf vlekkeloos zou verlopen. Helaas waren er meteen problemen bij mijn aankomst. De badkamerverlichting werkte niet en het licht boven het bed flikkerde, wat resulteerde in een kamerwissel. In de tweede kamer deed de tv het niet vanwege een 'abonnement dat verlopen was', alsof de rekening niet betaald was. Ook al beweerde het hotel een gratis ontbijt te serveren, moest ik hier extra voor betalen. Dit soort informatie moet echt worden bijgewerkt door het management. Ondanks deze teleurstellingen moet ik wel zeggen dat het receptiepersoneel en de schoonmaakdienst uitstekend waren. De waterdruk was echter erg laag, wat resulteerde in een medewerker die haar Netflix-account moest gebruiken voor entertainment tijdens mijn veertien dagen durende verblijf - dat was wel een zeer attente zet. Over het algemeen was mijn ervaring een nachtmerrie, maar de professionele houding van het receptiepersoneel en de schoonmaakmedewerkers heeft mij doen besluiten om een 4-sterrenbeoordeling te geven. Ik zal echter niet meer terugkeren naar deze accommodatie. Mijn waardering gaat uit naar Fiona, Miss Christine en Miss Dionne, terwijl ik heb vernomen dat Natasha de CEO is. Er moeten zeker veranderingen worden doorgevoerd, zodat gasten een onvergetelijke ervaring kunnen hebben - iets wat ik zeker niet heb gehad.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Het personeel was niet bepaald gastvrij, de handdoeken waren niet bepaald fris en er was iets mis met de deur.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel liet te wensen over in vriendelijkheid en leek niet al te behulpzaam. Bovendien leken de deuren hun eigen leven te leiden en sloten ze niet goed. Om het allemaal nog erger te maken, waren ze 's ochtends al vroeg aan het klussen en tegels aan het verwijderen, wat zorgde voor een allesbehalve rustige start van de dag.

Melden


Reisperiode: mei 2016

  • Prijs / kwaliteit7
  • Ligging7
  • Service8
  • Kindvriendelijkheid6
  • Verzorging7
  • Voorzieningen7

Rustig en centraal gelegen. Vrij klein hotel maar mooie en ruime kamers. Vriendelijk en behulpzaam personeel. Leuke buffethal waar je gezellig kunt tafelen. We hebben er met plezier twee nachten verbleven tijdens onze Tour om de natuur van Guyana te ontdekken.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl