ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Academy

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Dit hotel is helemaal mijn ding! Het heeft een eenvoudige uitstraling die ik erg waardeer. Het personeel is jong en leergierig, en ze zetten zich keihard in om hun doelen te bereiken. Ga zo door, jullie zijn top!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel is ontzettend vriendelijk en gastvrij, ze nemen de tijd om je te voorzien van waardevolle tips. Het hotel is prachtig gelegen in het bruisende centrum, waardoor je alle kanten op kunt. Een absolute aanrader!



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Je hebt hier alles wat je nodig hebt: je kunt gewoon opstaan, douchen en de deur uitgaan, en dat dag in dag uit herhalen. Alles wat je nodig hebt is binnen handbereik in het bruisende centrum van Punda. Wil je wat meer van het eiland ontdekken, dan is het aan te raden om een dagtour te boeken of een auto te huren.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ideale hub voor een vakantie op Curaçao. Gelegen in het levendige centrum met volop activiteiten. Het personeel is ontzettend gastvrij en staat altijd klaar met antwoorden op je vragen of om samen op ontdekking te gaan! Dankjewel voor de mooie ervaring! Ontdek zeker ook de charmante eettentjes aan de oostkant, waar je kunt genieten van heerlijk eten met uitzicht op de zee.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

De ervaring in dit hotel laat veel te wensen over. Het personeel is niet bepaald gastvrij en professioneel. Daarbij is het er luidruchtig, niet bepaald schoon en voelt het onveilig door alle tralies. Het feit dat de vluchtdeuren op slot zitten draagt ook niet bij aan een gevoel van veiligheid. We zijn teleurgesteld omdat Vakantiediscounter dit hotel aanprees als een 3-sterren accommodatie terwijl dat absoluut niet klopt. Gelukkig hebben ze het nu hergewaardeerd naar 2 sterren. Het gratis parkeren is ook nog eens een kilometer verderop en het ontbijt blijft elke dag hetzelfde. Bovendien moet je betalen voor een tweede kop koffie. Al met al is dit zonder twijfel het slechtste hotel waar we ooit verbleven zijn. Het gebrek aan begrip voor klachten over dit hotel is ook teleurstellend, vooral omdat het nog steeds wordt aangeboden. Als dit hotel in Nederland had gestaan, was het waarschijnlijk al lang gesloten.



© 2007-2025 ReisChecker.nl