ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Days M1 Jct 40

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Normaal gesproken ontbijt ik niet, maar ik heb de gewoonte om een paar gebakjes mee te nemen - meestal twee of drie, afhankelijk van hun grootte. Ik ga niet zitten om te eten; ik neem er gewoon een paar mee. Deze keer, toen ik naar het ontbijtgedeelte ging, kreeg ik te horen dat ze geen dozen konden verstrekken. Dat was prima - ik had een kleine doos bij me, dus stopte ik wat gebakjes erin. Maar toen vertelde mevrouw Mel Hall me dat ik het eten niet mee mocht nemen. Ik begrijp en respecteer regels, maar wat me echt stoorde was hoe ik behandeld werd. In plaats van me simpelweg te vragen om de gebakjes terug te geven, stak mevrouw Mel Hall haar handen in mijn doos, haalde de gebakjes eruit en zei toen simpelweg: "Oh, ik kan er niets aan doen. Ik moet ze weggooien". Dus, ze zouden liever perfect goed voedsel weggooien dan mij een paar gebakjes mee te laten nemen - het eten dat ik betaalde als onderdeel van mijn verblijf om ontbijt te ontvangen. Hoezo slaat dat ergens op? Daarbovenop zag ik andere gasten eten op dienbladen leggen en meenemen naar hun kamers - waarom werd ik dan anders behandeld? Wat was precies het probleem hier? Als dit geen discriminatie is, wat is het dan? Werd ik op deze manier behandeld vanwege mijn uiterlijk? Ik kan geen andere reden bedenken. Desondanks wil ik mijn dank uitspreken aan de andere leden van het personeel, die erg hard werken om klanten tevreden te stellen in dit hotel. De acties van één persoon vertegenwoordigen niet het hele team. Ervaringen zoals deze kunnen echter een klant volledig afschrikken, en dat zou nooit mogen gebeuren. Eerlijk gezegd geloof ik dat iemand die klanten op deze manier behandelt, helemaal niet in deze functie zou moeten zijn. Ik geef dit hotel slechts één ster vanwege de manier waarop ik behandeld ben. Anders zou het zeker een vijfsterrenervaring zijn geweest.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Op 29 maart 2025 hebben we hier een nacht doorgebracht en ik moet zeggen dat mijn verwachtingen werden overtroffen. Alles in deze accommodatie was gewoonweg perfect. De kamer was niet alleen extreem schoon, maar ook prachtig ingericht met een comfortabel bed en schone tapijten. De badkamer straalde frisheid uit en was brandschoon. Bovendien was de kamer goed verwarmd, en het feit dat er een strijkplank en föhn aanwezig waren, was een aangename verrassing. Het personeel was uiterst vriendelijk en behulpzaam, zowel tijdens het inchecken als bij het ontbijt. Over dat ontbijt gesproken, het was van uitstekende kwaliteit en zeer smakelijk, met een breed scala aan warme en koude opties om uit te kiezen. De bar was ook prachtig ingericht en bood een gezellige sfeer, met redelijk geprijsde drankjes. Kortom, een geweldige ervaring die ik ten zeerste zou aanraden aan anderen.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Een paar maanden geleden verbleven we in dit hotel en het was een fantastische ervaring. Het hotel straalt elegantie en netheid uit, en de ambiance is werkelijk prachtig. Het personeel is ontzettend vriendelijk en staat altijd klaar om te helpen. Onze hond was dol op de aandacht die hij kreeg van zowel het personeel als andere gasten. Het ontbijt was een waar genot! De chef-kok heeft duidelijk zijn kookkunsten laten zien en de variatie aan gerechten was indrukwekkend. Daarnaast was het prettig dat er voldoende gratis parkeergelegenheid was, zodat we ons daar geen zorgen over hoefden te maken.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Bij onze aankomst merkten we op dat de oplaadpunten voor elektrische auto's nog niet geïnstalleerd waren. Het was niet al te gemakkelijk om bij de receptie te komen, aangezien de enige opties een trap waren (lastig voor iemand in ons gezelschap met mobiliteitsproblemen) of een wandeling over de weg waar auto's voorbijraasden. Het personeel bij de receptie was over het algemeen niet erg vriendelijk, op één uitzondering na: een mannelijke receptionist die op zaterdagochtend (12/04/25) aanwezig was. Het was een hele onderneming om onze kamers te bereiken, met koffers die de trap afgedragen moesten worden, wat opnieuw niet ideaal was voor ons gezelschap. Daarnaast hadden we wat problemen met de lift die niet soepel open en dicht ging voordat we naar onze verdieping werden gebracht. De kamer zelf was schoon maar vrij eenvoudig ingericht. Het geluidsisolatie liet te wensen over, aangezien ik 's ochtends elk gesprek van mijn buren kon volgen en zij hoogstwaarschijnlijk ook elk woord van mij konden horen. Gelukkig was de jongedame in de bar vriendelijk en bracht ze ons ijs voor onze drankjes. Ondanks deze minpuntjes, moet gezegd worden dat de inrichting van zowel de bar als de receptie werkelijk prachtig was. Al met al was het een redelijk aangenaam verblijf met een goede prijs-kwaliteitverhouding, maar voor mij voelde het meer als een eenvoudig 3-sterren verblijf.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit prachtige hotel is niet alleen stijlvol, maar ook doordacht ontworpen. Het personeel is uiterst gastvrij en staat altijd klaar om te helpen. Ze verwelkomen zelfs viervoeters, die zowel aan de lijn als in een speciale buggy mee mogen als je gaat dineren.



© 2007-2025 ReisChecker.nl