ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Ramada Glasgow Airport

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Ik verbleef hier omdat ik een cursus vlakbij moest bijwonen. De kamer en het verblijf waren netjes en schoon, maar er ontbrak douchegel en tissues in onze kamer, gelukkig hadden we onze eigen voorraad mee. Er hing een vage geur van sigarettenrook in de lobby (geen idee hoe dat kon, aangezien het een niet-roken-plek is). Bij aankomst ontdekten we dat we moesten betalen voor parkeren, wat niet was vermeld bij het boeken (£4 voor 24 uur). We hebben ontbeten (onbeperkt) en genoten van een lekker gekookt ontbijt. Ik zou hier zeker weer boeken. Het bed was comfortabel en ondanks de nabijheid van de luchthaven heb ik geen geluid van vliegtuigen opgemerkt.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Mijn verblijf was helaas niet zo prettig door verschillende problemen. Allereerst was onze kamer naast de ketelruimte, wat voor veel lawaai zorgde gedurende de hele nacht. Daarnaast was het deurslot kapot en had de kamer een beschadigd deurkozijn. Het leek alsof er eerder van buitenaf ingebroken was, maar er was geen onderhoud uitgevoerd. Dit vormt een veiligheidsrisico. Tijdens het inchecken was het personeel niet erg vriendelijk en er werd niet geglimlacht. Er werd ons niets verteld over parkeerkosten, gelukkig zagen we een melding bij het uitchecken en konden we alsnog betalen. Afgezien van deze zaken was het hotel wel schoon en waar voor je geld (£47 voor een familiekamer, op 20 minuten rijden van het centrum van Glasgow, waarbij de parkeerkosten slechts £4 per dag bedragen).



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Dit was ons tweede verblijf in een hotel bij de luchthaven en deze scoorde het laagst van de drie plaatsen waar we verbleven. Ondanks enkele kleine minpunten, was het personeel uitzonderlijk. Ze waren zeer behulpzaam en altijd vriendelijk en opgewekt. Het ontbijt was eenvoudig maar voldoende, en de kamers waren simpel maar schoon. Een föhn was niet standaard aanwezig, maar werd wel op verzoek verstrekt. Onze kamer was koud, maar na het vragen kregen we direct een extra deken. Het grootste probleem dat we hadden, wat eigenlijk vrij luxe is om over te klagen, was het trage wifi. Ondanks de belofte van snelle verbindingen, was dit helaas niet het geval. Gelukkig was de manager erg vriendelijk en heeft hij ons geholpen totdat het probleem was opgelost. Een ander puntje van kritiek was dat het verlengen van ons verblijf voor een extra nacht lastig bleek door een fout in het boekingssysteem. Het werd uiteindelijk opgelost, maar het hele proces leek onnodig ingewikkeld. Als je slechts één nacht verblijft of een kamer nodig hebt voor een snelle tussenstop, dan is dit hotel prima. Voor degenen die gewend zijn aan meer efficiënte en gestroomlijnde service, kan het teleurstellend zijn. Ter vergelijking, wij verbleven de eerste nacht in het Holiday Inn Express en de laatste twee nachten in het Marriott Courtyard.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het personeel was ontzettend gastvrij, de kamer was brandschoon en de bedden sliepen heerlijk. De locatie van het hotel is heerlijk rustig en op slechts een korte wandeling van de luchthaven, met duidelijke bewegwijzering die je de weg wijst.



Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit8

Mijn eerste keer in dit hotel was een warm welkom. Ik verbleef op de begane grond en had een ruime kamer met een heerlijk comfortabel bed en een geweldige douche. Helaas was het ontbijt een teleurstelling. Toen ik om 8.30 uur aankwam, waren de champignons droog en koud, het roerei lauw en de bacon was bijna verkoold. Zeker niet de prijs van £ 10,75 waard. Gelukkig had ik geen diner geboekt! Maar afgezien van het ontbijt, had ik verder geen klachten over mijn verblijf.



© 2007-2025 ReisChecker.nl