- Prijs / kwaliteit10
- Ligging8
- Service10
- Kindvriendelijkheid8
Ik ben al meerdere keren in dit hotel geweest en het blijft keer op keer een geweldige ervaring.
Sluiten
Ik ben al meerdere keren in dit hotel geweest en het blijft keer op keer een geweldige ervaring.
Ik verbleef hier twee weken in mei en heb genoten van het heerlijke eten en de vlotte service. Hoewel de animatie beter zou kunnen, vond ik het voor Tunesische normen prima in orde. Het resort is misschien niet te vergelijken met het Caraïbisch gebied, maar het zwembad was schoon en ruim genoeg. Het strand had helaas wel wat minpunten, zoals veel zeewier, algen en stenen in het water.
Helaas was het zwembad buiten gebruik vanwege renovatiewerkzaamheden en het strand was ook geen goede optie vanwege de enorme hoeveelheid algen. Er moest zelfs een bulldozer aan te pas komen om de algenmassa in zee te duwen. Deze situatie duurde gedurende ons hele verblijf, waardoor we helaas zowel van het zwembad als het strand geen gebruik konden maken.
Voor de vijfde keer verbleven we in dit hotel en werden enthousiast begroet door het personeel en de nieuwe directie. De meeste medewerkers, zoals obers, strandpersoneel, schoonmakers en de directie, zijn ontzettend vriendelijk en de service is van hoge kwaliteit. Er wordt direct actie ondernomen op de wensen en vragen van gasten. De afgelopen jaren is er veel aandacht besteed aan onderhoud, wat duidelijk te zien is aan de keurige uitstraling van de accommodatie. Het eten wordt ter plaatse vers bereid, dus altijd lekker warm. Er is een uitgebreid en gevarieerd aanbod tijdens de maaltijden, zonder een chaotische drukte in het restaurant. Op het strand zijn er genoeg ligbedden, is er altijd plaats en heerst er een rustige sfeer zonder lawaai of muziek. Ideaal voor een ontspannen strandvakantie. Kortom, dit hotel is perfect voor wie op zoek is naar een relaxte vakantie. Als je nog steeds iets te klagen hebt, kun je maar beter thuisblijven...
Dit was alweer onze derde keer hier en het was fantastisch. De kamers zijn ruim en prachtig, het eten is uitstekend en het personeel is ontzettend vriendelijk en spreekt zowel Duits als Engels. Alles is brandschoon en eventuele problemen worden direct opgelost. Wij waren zo tevreden dat we meteen weer geboekt hebben. Echt een aanrader!
Onlangs teruggekomen van een vakantie in het voorseizoen. Helaas was het strandpaviljoen nog gesloten en de leuke handdoekcreaties met zwanen en bloemen heb ik gemist. De gasten leken voornamelijk Fransen en Duitsers te zijn, terwijl slechts enkele medewerkers bij de receptie Engels spraken. Het personeel sprak geen Engels en onze kamer op de eerste verdieping had geen lift. Gelukkig was het eten wel van goede kwaliteit. Vorig jaar verbleven we in het Riu Palace Imperial Marhaba, en dat was fantastisch. Ik had gehoopt op een vergelijkbare ervaring in Djerba, maar dat bleek helaas niet het geval.
Fantastisch resort met volop mogelijkheden voor activiteiten zoals tennis en snorkelen. De kamers zijn prachtig en het eten is overvloedig. Het wellness centrum is heerlijk en het strand is mooi. Het personeel is erg vriendelijk. Een punt van kritiek is dat er veel eten wordt verspild, wat niet milieuvriendelijk is. Een suggestie is om het eten aan het personeel te geven of aan arme mensen in de omgeving. Een ander minpunt is dat naarmate we meer bruin werden, we vaker de vraag kregen of we wel bij het resort hoorden, wat leek op discriminatie. Een tip is om iedereen gelijk te behandelen en niet automatisch aan te nemen dat alleen blanke mensen in het resort verblijven.
Dit was onze vijfde bezoek aan dit geweldige hotel, en zoals gewoonlijk waren onze kamers ruim en schoon, met een apart toilet. Het eten was verrukkelijk, zowel warme als koude gerechten waren van topkwaliteit. Het personeel was ongelooflijk vriendelijk en deden er alles aan om ons verblijf zo aangenaam mogelijk te maken. Het hotel sluit in oktober voor vijf maanden vanwege renovaties, maar als alles volgens plan verloopt, zullen we zeker voor de zesde keer terugkomen wanneer het in april 2016 weer opent.
Mijn eerste reis naar Tunesië was fantastisch dankzij het geweldige hotel waar we verbleven! Bij aankomst kregen we een heerlijke cocktail en werden naar onze prachtige kamer gebracht. Het avonddiner was uitstekend, met twee verschillende zittingen tussen 18.30-20.00 uur en 20.30-22.00 uur. Het was fijn om een vaste tafel en dezelfde ober toegewezen te krijgen, wat zorgde voor een snelle service en persoonlijke aandacht. Het eten was zeer gevarieerd en van hoge kwaliteit. De kamers werden uitstekend schoongehouden en de bedden waren comfortabel en ruim. Het enige minpuntje was dat je alleen verblijven van 8 of 15 dagen kunt boeken vanuit Nederland, 10 dagen zou ideaal zijn! Desondanks verdienen onze complimenten voor dit hotel, we zouden zeker terugkeren voor een herhaling van deze geweldige ervaring!
Over het algemeen was ons verblijf prima, maar het viel op dat er geen droge witte wijn beschikbaar was bij lunch en diner, tenzij je deze bijkocht. De voorwaarden waren echter nogal ongebruikelijk: je kon kiezen tussen het kopen van extra flessen met korting, maar dan geen restitutie mogelijk bij weigering, ofwel de volle prijs betalen of zonder droge wijn zitten. Dit voelde wat manipulatief aan en leek niet passend voor een hotel van dit niveau. Helaas leverde een klacht bij de reisorganisatie niets op. Deze oplossing voelde ronduit schandalig, zeker tijdens een verblijf van 3 weken in een 5-sterrenhotel als RIU.
In de periode 19 augustus-6 september 2014 in dit hotel verbleven samen met partner. Uitstekend hotel met nette kamers die elke dag goed worden schoongemaakt, Zeer vriendelijk en behulpzaam personeel, goed management. Restaurant van uitstekende kwaliteit en gevarieerd. Rustige, wijdse omgeving. Het strand is van mindere kwaliteit i.v.m. aangespoeld zeewier en de nogal rotsige ondergrond. Aangenaam klimaat met veel zon. Kortom een aanrader!