ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel Sun Garden Resort

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit6

Onze verblijf van twee nachten inclusief een spa-ervaring was niet helemaal wat we hadden verwacht. Als dit hotel niet zo bekend en met meerdere sterren was geweest, zouden we het geen drie sterren hebben gegeven. De badkamer had wat problemen met de afvoer en er lag water naast het toilet, wat niet bepaald zorgde voor een frisse geur. De kamer was prima, schoon met een grote flatscreen-tv, comfortabele stoelen en een balkon. Wat betreft de spa: deze was elegant en niet al te druk, ondanks het weekend. Er waren natte en droge sauna's en het zwembadwater was op een aangename temperatuur. De ontspanningsruimte was goed doordacht en zorgde voor een relaxte sfeer. Toch konden we niet om bepaalde gebreken heen. Op verschillende plekken was er sprake van afbrokkelend pleisterwerk en loszittende tegels bij de trap naar het zwembad. De ramen van de koepel van het zwembad waren vuil en stoffig. Deze kleine details zijn geen grote problemen, maar gezien de reputatie van het hotel, zijn het zaken die aandacht verdienen. Al met al zouden we dit hotel wel aanraden, zij het niet met al te veel enthousiasme.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Geweldige plek!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit2

Momenteel wordt er flink geklust aan het pand, maar helaas valt de kwaliteit van de voorzieningen wat tegen in vergelijking met wat er op papier beloofd werd.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Ik heb ontzettend genoten van een ontspannen dag bij het zwembad. Alles was tot in de puntjes verzorgd, het eten was voortreffelijk en de sfeer was heerlijk luxe. Ik zou graag nog eens teruggaan, misschien wel om een rondje te gaan golfen.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Bij aankomst werden we vriendelijk ontvangen door het personeel bij de receptie, dat ons erg behulpzaam was. Helaas voldeed de Premium King Gastenkamer die we geboekt hadden niet aan onze verwachtingen. De kamer was aanzienlijk kleiner dan verwacht en zag er totaal anders uit dan op de website. De kamers waren niet helemaal schoon, er was weinig ruimte voor koffers en een beperkt aantal kleerhangers in de kast. De vloerbedekking leek verouderd en de badkamer, hoewel gerenoveerd, had gladde vloertegels en een slechte indeling. Het balkon was ook niet goed onderhouden en er lag vuil, gebruikt servies. Het hotel leek niet veel verandering te hebben ondergaan sinds jaren terug, met meubels in de lobby die versleten en bevlekt waren. De binnenplaats was onverzorgd, met gaten en ontbrekende stenen in de bestrating en weinig onderhoud aan de vijver. De service was beperkt vanwege verbouwingen in het hotel, wat niet was gecommuniceerd bij de reservering. Het ontbijt en diner vonden plaats in een feestzaal zonder adequate bediening. De kwaliteit van het eten liet ook te wensen over. Helaas leek de prijs die we betaalden niet in verhouding te staan tot de geboden kwaliteit en service. Er is duidelijk nog werk aan de winkel om het hotel weer op het niveau van 5 sterren te brengen. Hopelijk worden de beloofde verbeteringen snel doorgevoerd. De locatie van het hotel is prachtig en rustig, maar er moet nog veel gebeuren om ervoor te zorgen dat gasten zich er echt thuis kunnen voelen.

Melden


Reisperiode: augustus 2014

  • Prijs / kwaliteit8
  • Ligging10
  • Service8
  • Verzorging9
  • Voorzieningen9

Een prima hotel op een schitterende locatie een paar kilometer buiten de stad . Gelegen midden in het bos met royaal buitenbad en golfbaan.Ook een binnenbad met jacuzzi. Goede service met vriendelijk personeel. Een heerlijke plaats om al genietend tot rust te komen. Ontbijt en diner van uitstekende kwaliteit.

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl