ReisChecker.nl maakt gebruik van cookies. Klik hier voor meer informatie.

Sluiten

RSS feed

Hotel New Bequest Angkor Hotel

Beoordelingen

Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Over het algemeen kan deze accommodatie als acceptabel worden beschouwd, maar het is niet helemaal geschikt voor westerse reizigers die op zoek zijn naar westers comfort. De indrukwekkend grote lobby en receptie bieden een goede eerste indruk, maar de ruime kamers lieten nogal wat te wensen over op vlak van hygiëne. Faciliteiten zoals de biertuin en sauna leken niet aanwezig te zijn. Het geheel gaf een goedkope uitstraling en de ruimtes die niet toegankelijk waren voor het publiek, werden duidelijk verwaarloosd. Zo was het zwembad prachtig, maar de 'sportschool' leek al lange tijd ongebruikt. Na een onaangename geur van sigaretten in de eerste kamer te hebben ervaren, moest er zelfs van kamer worden gewisseld. Daarnaast moest een kussen worden teruggebracht vanwege een onaangename urinegeur. Hoewel handdoeken dagelijks keurig werden opgevouwen, werden ze niet vervangen. Het ontbijtaanbod was redelijk met Aziatische gerechten, maar had weinig westerse opties. Gelukkig zijn er enkele koffiebars in de omgeving en een uitstekende supermarkt aan de overkant van de straat. Het personeel was wel vriendelijk en behulpzaam.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Dit etablissement heeft een charmante uitstraling ondanks dat het oud en groot is. De houten inrichting straalt een klassieke en elegante sfeer uit waar ik van houd. Het ontbijt is redelijk standaard met eieren en soep, maar het mist een beetje finesse en kwaliteit. In de twee kamers waar we verbleven werkten de kluisjes niet goed en sommige van de kleine lampen deden het niet. Onderhoud is vaak een struikelblok in veel hotels tegenwoordig. Desondanks is het een fijne plek om te verblijven!

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Het personeel was vriendelijk en ik had gehoopt dat het hotel ook zo zou zijn, maar helaas was dat niet het geval. Het gebouw heeft wel potentie, maar dat wordt niet benut en het is duidelijk niet goed onderhouden. Onze kamer was ruim en had veel mogelijkheden, maar de staat waarin het verkeerde was teleurstellend. De badkamer was zelfs nog erger. Als ik puur naar de faciliteiten kijk, zou ik dit hotel hooguit twee sterren geven. Als het personeel niet had geprobeerd om ons te helpen op de eerste nacht, zou het zelfs maar één ster krijgen. Het is jammer, want met grondige schoonmaak zou dit hotel gemakkelijk drie sterren kunnen verdienen. Helaas kan ik het niet aanbevelen aan anderen. Hoewel ik begrijp dat het land economische problemen heeft, is er geen excuus voor zulke slecht onderhouden kamers. Dit werd alleen maar duidelijker toen we de volgende dag naar een ander hotel verhuisden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit4

Dit hotel heeft een gunstige locatie dicht bij alle toeristische attracties en op een steenworp afstand van route 6. Dit is echter ook meteen het enige positieve punt. Het hotel ademt een gedateerde sfeer uit en de muffe geur is alom aanwezig. Het voelt bijna verlaten aan, waardoor ik me afvroeg of er wel andere gasten waren. De bedden zijn allesbehalve comfortabel en de airconditioning laat veel te wensen over. Na drie kamerwissels vanwege het ontbreken van een goedwerkende airco, besloot ik midden in de nacht te verkassen naar een ander hotel. Het personeel was vriendelijk, dus de staat van het hotel valt hen niet aan te rekenen. Het zwembad is wel een pluspunt, maar voor dezelfde prijs zijn er vele andere hotels in de omgeving die een veel betere ervaring bieden.

Melden


Reisperiode: onbekend

  • Prijs / kwaliteit10

Het Angkor Hotel in Siem Reap is echt een juweeltje voor reizigers. Met een gunstige ligging, comfortabele en schone kamers en gastvrij personeel, zorgt dit hotel ervoor dat je verblijf onvergetelijk wordt. Na een dag vol ontdekkingen is het zwembad een welkome traktatie en het eten is verrukkelijk. De prijs-kwaliteitverhouding is hier echt top!

Melden


Reisperiode: september 2014

  • Prijs / kwaliteit1
  • Ligging6
  • Service4
  • Kindvriendelijkheid4
  • Verzorging4
  • Voorzieningen4

Slechte niet schone kamers, met onvriendelijk personeel. Alleereerst een kamer gekregen met bloedvlekken in de dekens. De vervangende kamer stonk naar schimmel. Gelukkig wel het geld terug gekregen en een ander hotel gezocht

Melden


© 2007-2025 ReisChecker.nl